Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | September 20, 2020

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Шест грешки, с които мениджърите провалят отдалечените екипи – II част

Шест грешки, с които мениджърите провалят отдалечените екипи – II част

Пандемията от новия коронавирус промени правилата на играта за ръководителите на екипи. Вместо да общувате  с екипа си лице в лице, вече виждате хората от екрана.

Нещо повече – необходимо е вие също да  коригирате начина, по който управлявате екипа си, и да мотивирате хората отдалечено, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Разбираемо е, че ще има спънки. Много лидери обаче продължават да провалят отдалечените си екипи, като допускат някои грешки. Ето и какви са те.

Първа част на материала можете да прочетете тук!

Несъществуваща, непоследователна или неконструктивна обратна връзка

Обратната връзка може да се използва за мотивиране и подобряване на ефективността. Тя също така поддържа служителите доволни, тъй като показва, че искате всеки член да успее.

Ако това е област, с която се борите, ето няколко насоки, които трябва да имате предвид.

Бъдете постоянни. Най-малкото служителите искат обратна връзка на месечна или тримесечна база. Поколението Z обаче иска това да се случва на седмична база.

Обучавайте служителите си. Те стават много по-продуктивни.

Правете предложения и препоръки, не само критики.

Приемете обратна връзка. За да израствате като лидер, трябва да свикнете с обратната връзка, включително и с критиките.

Въпреки че това може да изглежда като предизвикателство с отдалечен екип, със сигурност е възможно. Можете да публикувате анкети или проучвания, за да поискате обратна връзка, както и да провеждате кратки видео срещи.

Липса на ангажираност

Може би едно от най-големите препятствия, които лидерите трябва да преодолеят с отдалечените екипи, е ангажираността. Причината? Те нямат възможност да общуват лично.

Редовно питайте всеки член на екипа си как допринася за проектите и разговорите. Насърчавайте всички да участват активно в срещи. Разберете дали са мотивирани да поемат нова работа, или се чувстват претоварени. Открийте непродуктивните конфликти.

Ако забележите някои предупредителни знаци, тогава трябва да намерите начини за коригиране на курса. Например, можете да организирате виртуален обяд. Наличието на такъв тип събития позволява на всички да се опознаят по-добре и да решат проблемите. Това може да бъде и забавна дейност, която екипът ви очаква с нетърпение.

Друг начин, по който можете да обедините отдалечения си екип, е да определите като приоритет тяхното здраве и благосъстояние.

Не разпознавате и хвалите добре свършената работа

Отдалечените работници са с 29 процента по-малко склонни да се съгласят категорично, че са получили похвала от мениджърите си. Причината е съвсем проста: Тъй като не сте на същото място като тях, има по-малко възможности да ги оцените положително.

За да се увеличи честотата на тези важни разговори, както мениджърът, така и служителят трябва да бъдат по-умишлени относно свързването и споделянето. Мениджърите трябва да използват съществуващите допирни точки, за да питат за най-скорошните успехи на служителя. Можете също така да насърчите екипа си да сподели своите успехи. Може би бихте могли да приключите седмичната среща с всички участници, които да споделят постигнатите цели. Можете също така да покажете своята благодарност, като им изпратите благодарствена бележка или да им предоставите надбавка към заплатата.

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.