Девет тенденции в TikTok, които всеки бизнес трябва да следва (II част)

Девет тенденции в TikTok, които всеки бизнес трябва да следва (II част)

С над 1,6 милиарда потребители, които продължават да се увеличават, TikTok е един от онези социални центрове, които бизнесът не може да си позволи да пропусне.

Въпреки че това е шестата най-използвана социална медийна платформа в света, тя има едно голямо предимство пред останалите - фокусът ѝ върху най-новите тенденции. Целта за бизнеса тук е ясна - следвайте тенденциите в TikTok и достигайте до много хора.

Целта може да е ясна, но пътят не е толкова прост. TikTok е изцяло за актуално съдържание и креативност, но това е конкурентна платформа, която се променя през цялото време. Това, което е работило вчера, може да не работи днес или утре.

Business2community.com обобщава деветте актуални тенденции, които са на фокус в TikTok.

Първа част на материала с 4 от актуалните трендове можете да видите тук!

Дуети

Дуетите са видеоклипове от типа side-by-side, или един до друг, и са сред новите тенденции в платформата.

Напоследък хората започнаха да създават съдържание, където можете да видите реакцията им на съществуващо съдържание от други потребители. Можете да имитирате съдържанието на други хора, да реагирате на него за публиката или да създадете нещо ново въз основа на оригинала.

Потребителите на TikTok са големи фенове на дуетите. Те са увлекателни, забавни и чудесен начин за пренасочване на актуално съдържание.

За вашия бизнес това е чудесен начин да се възползвате от тенденциите в TikTok от други потребители и да увеличите видимостта на вашата марка.

Видеоклипове на живо в TikTok

Ако имате поне хиляда последователи, можете да създавате потоци на живо в TikTok. Това е актуална форма на съдържание, която помага на вашите клиенти да видят как работи вашият бизнес в реално време, да комуникират с вас, да получават актуализации.

Можете да използвате TikTok Live, за да разкриете повече за работата на вашия бизнес. Можете да използвате живите излъчвания, за да говорите по важни теми или да споделите нещо специално с аудиторията си.

Това е вид съдържание, което предлага изключителност и, за разлика от готовите и редактирани клипове, е по-истинско и автентично.

ASMR видеоклипове

ASMR предизвиква добри чувства, когато човек слуша звук или гледа нещо на екрана. ASMR видеоклиповете днес са популярни във всички платформи, особено в TikTok. Известни също като "задоволителни" видеоклипове, те могат да включват всичко - от готвене, през почистване, до създаване на изкуство.

Тези видеоклипове работят добре и за брандове.

Видеоклипове с опаковане на поръчки

Вашият бизнес продава ли физически продукти? Ако случаят е такъв, една от тенденциите в TikTok, която трябва да следвате, е да снимате себе си или служителите си, докато опаковат поръчка. Така клиентите са отвеждани зад кулисите на бизнеса.

Тези видеа много приличат на ASMR видеоклиповете. Те са удовлетворяващи за гледане и като допълнително предимство ви помагат да се свържете по-добре с вашата аудитория.

Уроци и инструкции

Това са кратки видеоклипове, които са много популярни в платформата. В рамките на до една минута можете да кажете на клиентите си как да изпълнят задача, да използват вашия продукт или просто да им дадете съвет. Използвайте своя опит, за да научите зрителите си на нещо забавно, или нещо, което може да не знаят.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.