Управление Пет стратегии и три ключови технологии за търговците на дребно 01.02.2023 10 мин. за четене
Мениджмънт Инфлуенсър маркетингът – бъдещето принадлежи на автентичността 27.01.2023 10 мин. за четене
Мениджмънт Шест от най-епичните провали на инфлуенсър маркетинг кампании (и защо е важно да внимавате при избора на инфлуенсъри) 24.01.2023 9 мин. за четене
Мениджмънт Най-важните въпроси, които да си зададете преди инфлуенсър кампания 18.01.2023 7 мин. за четене
Мениджмънт Психология на продажбите: Защо клиентите купуват и как да стигнете до тях 06.01.2023 6 мин. за четене
Мениджмънт Добри практики за мащабиране на корпоративния инфлуенсър маркетинг (II част) 23.12.2022 8 мин. за четене
Мениджмънт Добри практики за мащабиране на корпоративния инфлуенсър маркетинг (I част) 16.12.2022 7 мин. за четене
Мениджмънт Програматик рекламата става по-интересна и за издателите, и за рекламодателите 14.12.2022 6 мин. за четене
Мениджмънт Четири важни тенденции в потребителското преживяване, които ще се задълбочат през 2023 г. 12.12.2022 9 мин. за четене
Мениджмънт Маркетинг по време на рецесия: Пет основни грешки, които да избягвате 30.11.2022 7 мин. за четене
Три области на растеж в маркетинга, на които да се обърне внимание през 2023 г. 31.01.2023 4 мин. за четене
Мирът, семейството и сигурността са трите най-важни ценности за българите 27.01.2023 5 мин. за четене
Три области на растеж в маркетинга, на които да се обърне внимание през 2023 г. 31.01.2023 4 мин. за четене
Кибератаките и прекъсванията на бизнес дейността са най-големите рискове пред фирмите, според глобално проучване 17.01.2023 9 мин. за четене