Икономика и бизнес Пулсът на онлайн потреблението в България: Повече предпазливост, но и по-голямо доверие 07.05.2025 11 мин. за четене
Мениджмънт Пет стратегии за устойчива комуникация и изграждане на доверие в ерата на информирания пациент 07.05.2025 19 мин. за четене
Мениджмънт Разходите за медийна реклама по света ще преминат прага от 1 трлн. долара през 2025 г., според доклад 05.05.2025 5 мин. за четене
Мениджмънт EY: Брандовете вече нямат значение за мнозинството от клиентите, които пазаруват според цената 02.05.2025 6 мин. за четене
Мениджмънт Еволюцията на фармацевтичния маркетинг: Как да достигате до пациентите в дигиталния свят 30.04.2025 10 мин. за четене
Икономика и бизнес Рекордното пазаруване онлайн подхранва проблема с текстилните отпадъци в Европа, според доклад 28.04.2025 5 мин. за четене
AI Интеграция с Shopify може да превърне ChatGPT във водещ инструмент за пазаруване 28.04.2025 5 мин. за четене
Мениджмънт Как персонализирането и поверителността променят начина, по който брандовете се свързват с потребителите 11.04.2025 9 мин. за четене
Мениджмънт Търговският и производствен сектор: Бъдеще, тенденции и иновации 21.03.2025 12 мин. за четене
Мениджмънт Пет основни фактора за изграждане на международна стратегия за дигитален маркетинг 14.03.2025 8 мин. за четене
Мениджмънт Четири компании преговарят с Вашингтон за придобиване на американските операции на TikTok 12.03.2025 3 мин. за четене
Мениджмънт Защо разходите за социалните медии намаляват? (И как да извлечете максимума от тях) 11.03.2025 13 мин. за четене
Успешен старт на конкурса Innovation & Тech Аwards: Над 50 кандидатури за иновации и технологии се съревновават за призовете 15.05.2025 5 мин. за четене
Здравните специалисти в ЕС застаряват и България е сред най-засегнатите страни 12.05.2025 11 мин. за четене
Digital4Sofia: PRO Marketing Conference събира големите сили в дигиталния маркетинг на 5 юни в "София Тех Парк" 14.05.2025 5 мин. за четене
Здравните специалисти в ЕС застаряват и България е сред най-засегнатите страни 12.05.2025 11 мин. за четене
AI ботовете могат да са по-убедителни от хората при дебати по спорни теми, според проучване 02.05.2025 5 мин. за четене
EY: Брандовете вече нямат значение за мнозинството от клиентите, които пазаруват според цената 02.05.2025 6 мин. за четене