Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | June 4, 2020

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Експертни съвети за успешна кампания в Instagram – II част

Експертни съвети за успешна кампания в Instagram – II част

Ако искате да продавате добре в Instagram, има някои тънкости, които е хубаво да усвоите.

Instagram е социална медия с над 1 млрд. потребители и изключително висока ангажираност към реклами, пише онлайн изданието business2community.com. , Instagram е мощен начин да изпращате по-насочен трафик към магазина си и да увеличавате дела на реализациите.

Дали знаете, че Instagram рекламите водят до пет пъти повече ангажираност от Facebook?

Накратко, ако вече не инвестирате широко в Instagram или не отделяте време да оптимизирате своята стратегия за съдържание и реклами в Instagram за максимална ефективност, може да пропуснете много продажби.

Онлайн изданието обобщава 12 съвета за маркетинг в Instagram, за да използвате силата на тази социална мрежа. Представяме ви първите 6 от тях!

Готови ли сте да изкарате маркетинга си в Instagram на следващото ниво?

Втора част на материала можете да видите тук!

Създайте и оптимизирайте вашите Instagram реклами професионално

Според едно проучване 72% от потребителите на Instagram основават решения за покупка на съдържание, което са видели в Instagram. Ако това не докаже колко мощни могат да бъдат Instagram рекламите, то едва ли има кое. Въпросът е да се гарантира, че създавате и оптимизирате рекламите си, за да бъдат успешни.

Не забравяйте, че Instagram е социална платформа. Рекламите ви трябва да са насочени към хората и трябва да имат приятелско, автентично усещане, за да привлекат вниманието на потребителите във фийда им.

Сегментирайте. Създаването на по-малка аудитория означава по-персонализирани съобщения. По-персонализираното съобщение означава по-голям шанс за кликвания. Повече кликвания означава повече възможности за реализация.

Тествайте всичките си реклами. Както при всички PPC кампании, не подценявайте силата на своите CTA. Имате ограничено време да направите впечатление и да получите щраквания. Най-добрият начин да направите това е да тествате различни рекламни елементи, преди да хвърлите целия си бюджет на ринга.

Отведете сегментацията на ново ниво

Сегментацията на аудиторията е жизненоважна за успеха на вашите кампании и съдържанието в Instagram като цяло. Чрез използване на силата на прозренията на потребителските аудитории можете да създавате нишови кампании специално за Instagram.

Можете да пренасочвате реклами, които ремаркетират Instagram аудитории, които вече са запознати с вашата марка или са посетили вашия онлайн магазин преди.

Можете да разделите аудиторията си на още по-малки сегменти, така че да персонализирате.

Показвайте съдържание от сайта си

Интегрирането на вашите Instagram емисии в магазина ви не само ще подчертае вашия акаунт в Instagram, но ще репозиционира и сайта ви. Това ще доведе до повишаване на неговата надеждност.

Още по-добре е, че ако използвате приложения като Instagram Shoppable Feed. Така отивате крачка напред в промоцията на сайта си.

Внимавайте с инфлуенс маркетинга

Ако правите инфлуенс маркетинга правилно, няма да „спукате“ инфлуенс балона. Този маркетинг може да е много ефективен, стига да подберете инфлуенсърите.

Instagram предлага нещо много уникално - микро ниши. Микро-влиятелите са тези с до 100 000 последователи, които са много специфични за своята ниша, в която публикуват. Най-добре е да се съсредоточите до инфлуенсърите с до 5 000 последователи и да отидете на много микро ниво.

Ключът е да проучите добре нивото на ангажираност, което постигат. Според резултатите от проучване микро-влиятелите (с 1 000 последователи) генерират 85% по-висока ангажираност от макро-влияещите (100 000+ последователи).

Накратко, колкото по-голям е броят на последователите, толкова по-вероятно е намаляването на степента на ангажираност. Затова и микроинфлуенсърите са по-ценни, а и струват по-малко и генерират по-голямо доверие.

Най-добрите инфлуенсъри можете да намерите сред вашите последователи. Разгледайте най-големите си фенове, прегледайте популярните публикации по хаштагове, за да намерите ангажирани микроинфлуенсъри. Опознайте блогърите от вашата сфера на дейност.

Комбинирайте Instagram със стратегии за маркетинг на съдържание, за да увеличите успеха

Не на последно място, нека поговорим за маркетинга на съдържанието. За да постигнете успех с която и да е платформа за съдържание, трябва да използвате маркетингови стратегии за съдържание, за да подчертаете повече продуктите и бранда си.

Instagram не прави изключение. Насочването на вашето мислене от Instagram реклама към маркетинговата стратегия за съдържание ще ви помогне да се откроите от тълпата, така че да не сте просто поредният онлайн продавач с реклами във фийда на хората.

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.