Експертни съвети за успешна кампания в Instagram - I част

instagram-Pixabay

Ако искате да продавате добре в Instagram, има някои тънкости, които е хубаво да усвоите.

Instagram е социална медия с над 1 млрд. потребители и изключително висока ангажираност към реклами, пише онлайн изданието business2community.com. , Instagram е мощен начин да изпращате по-насочен трафик към магазина си и да увеличавате дела на реализациите.

Дали знаете, че Instagram рекламите водят до пет пъти повече ангажираност от Facebook?

Накратко, ако вече не инвестирате широко в Instagram или не отделяте време да оптимизирате своята стратегия за съдържание и реклами в Instagram за максимална ефективност, може да пропуснете много продажби.

Онлайн изданието обобщава 12 съвета за маркетинг в Instagram, за да използвате силата на тази социална мрежа. Представяме ви първите 6 от тях!

Готови ли сте да изкарате маркетинга си в Instagram на следващото ниво?

Оптимизирайте своя акаунт в Instagram за купувачи и SEO

Първият съвет за маркетинг в Instagram, който ще разгледаме, е оптимизация на акаунта. Въпреки че това е супер просто, често се пренебрегва дори от най-опитните онлайн продавачи.

Информацията (bio) на вашия бизнес акаунт в Instagram казва на потенциалните ви купувачи какви проблеми решава вашата марка. Включете призив за действие и връзка, както и вашата основна ключова дума и хаштаг в описанието.

Актуализирайте редовно биографията, за да отразява промените и тенденциите в индустрията и пазара.

Що се отнася до оптимизацията за купувачи, това как изглежда вашият бизнес акаунт е от изключително значение. Да речем, че пускате реклама в Instagram за пазаруване и достигате до нов потенциален клиент, който все още не е запознат с вашата марка. Има голям шанс този потенциален клиент да кликне върху  вашия акаунт, за да види кои сте. Ако страницата на профила ви не остави надеждно впечатление или естетически не съвпада с нишата, в която продавате, ще загубите този посетител.

Съдържанието и акцентите на вашия акаунт трябва да съответстват на марката ви за електронна търговия.

Вложете усилия в стратегия за органично съдържание и ангажиране

Органичното съдържание в Instagram е важна част от цялостната ви стратегия за брандиране. Това обаче не е единственото предимство - това също ще ви помогне да увеличите последователите и да запазите ангажираните фенове.

Добрата стратегия за съдържание в Instagram ще включва разнообразни типове съдържание. Това трябва да е визуалният „бонбон“ – да представяте атрактивно продуктите си, да давате това, което отговаря на емоционалното състояние на вашата аудитория. Можете да публикувате изображения, видеоклипове и истории, които ангажират вашите последователи или потенциални клиенти да взаимодействат с вашето съдържание.

Ето и няколко съвета за организация на съдържанието:

Бъдете последователни. Следвайте определена цветова схема. Курирайте съдържание. Полагайте усилия за разширяване на брандирането на вашите акценти в историите. Бъдете автентични и искрени. Покажете бранда си „зад кулисите“. Създавайте мемета. Споделяйте съдържание на клиенти.

Свързването с последователи е не само начин, по който можете да говорите директно с потенциални купувачи и да покажете „човешката“ страна на вашата марка, но ви помага бързо да отговорите на въпроси по отношение закупуването на вашите продукти.

Високата ангажираност, освен това, е в основата на алгоритъма на Instagram кое съдържание да се вижда първо в емисиите на потребителите.

Разгледайте профилите в Instagram на най-близките си конкуренти и вижте с какво съдържание се ангажира публиката. Анализирайте информацията и разширете стратегията си.

Дайте възможност за покупка на продукти от всички ваши публикации

Слагайте тагове на продуктите си в Instagram. След като направите настройките, можете да маркирате всеки продукт във вашите снимки или истории. След това можете да превърнете избрани маркирани публикации с добро ангажиране в реклами в Instagram, за да увеличите продажбите на продукти.

Независимо дали подготвяте съдържание за последователи на вашите акаунти, или реклами, що се отнася до Instagram, визуалните изображения имат значение. Заложете на разказването на истории, а съдържанието да отразява  гласа и пазара на вашата марка.

Ако се насочите към туристи, пешеходци и авантюристи, покажете изображения на открито, които разказват историята на приключенията и на това да сте на открито. Следвайте темите и гласа на марката си във всичките си изображения и видеоклипове, както и във вашия бизнес акаунт!

Когато потенциалните купувачи кликват върху снимката на вашия продукт в Instagram и отиват в магазина ви, ще искат да видят съответствие между естетиката на снимката и магазина. Постоянството е жизненоважно по отношение на усещането, фона, оформлението на продукта и тона във вашите описания и заглавия.

Разраснете последователите си

Всъщност не става въпрос за това колко последователи имате, а за качеството на тези последователи. Работата е там, че е по-добре да имате 1000 силно ангажирани последователи, отколкото 100 000 непривързани последователи, които не попадат във вашата целева демографска група.

Защо? Тъй като както споменахме, ангажираността е ключова, а маркетингът със съдържание отнема време, усилия и пари, искате да сте сигурни, че достигате до клиенти и потенциални купувачи, които са по-склонни да пазаруват от вас.

Купуването на последователи не е начинът, по който искате да вървите. „Отгледайте“ ги по автентичен, практичен начин, който обслужва вашата марка, а също и внушава доверие и ангажираност. Това е пътят за устойчиво увеличение на продажбите.

Изберете правилния Instagram рекламен формат за вашата марка

Всеки рекламен формат в Instagram предлага различни опции за разположение – в историите или във фийда, и ще бъде съвместим със собствения му набор от цели.

За нови магазини и рекламодатели започнете с публикации с изображения и истории и постепенно тествайте всичко останало. Тага ще си гарантирате, че ще намерите оптималните формати за вашите цели и целева аудитория.

Рекламите в историите са фото или видео реклами, които се показват в Story на потребителите. Историите успешно се използват за трафик, преобразувания и генериране на контакти. Важно е да въздействате още в първите секунди.

Рекламите във фийда са графични реклами, които помагат за постигането на повечето цели, включително обхват, трафик, реализации, информираност, ангажираност и продажби.

Рекламите за пазаруване са всъщност маркирани публикации, от които може директно да се купуват продукти и услуги. Тези реклами работят за осведоменост, реализации, ангажираност, достигане и свързване.

Instagram Carousel рекламите са ефективни  за онлайн продавачите, които искат да подчертаят няколко свързани продукта или повече от едно изображение на един продукт в една единствена реклама. Освен това можете да използвате този формат, за да разкажете историята на продукта.

Instagram Collection рекламите по същество са комбинация от най-доброто от Instagram Shopping и рекламите за потребителско изживяване. Instagram IGTV рекламите са най-новата маркетингова функция на Instagram, която се предоставя само на най-добрите създатели на видеоклипове.

Както при всяка PPC кампания, за да извлечете най-доброто от рекламите си в Instagram, ще трябва да тествате, наблюдавате и настройвате рекламите си за максимална ефективност.

На първо място, оценете маркетинговите си цели и определете какво искате да постигнете. След това ще изберете и подходящ формат.

Очаквайте скоро и втора част на материала

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.