Колко често трябва да публикувате в Instagram, за да увеличите максимално обхвата и резонанса? Според ново проучване на Buffer, колкото повече публикувате в Instagram, толкова по-добре, а потребителите, които публикуват по-често, виждат ясни ползи за ангажираността и обхвата, пише socialmediatoday.com.
Buffer анализира над 2 милиона публикации от 100 000 акаунта в Instagram, за да идентифицира ключови тенденции в публикуването и връзката им с ангажираността.
Първо, данните показват, че публикуването в Instagram между 3 и 5 пъти седмично може да удвои темпа на растеж на последователите. Публикуването 6 до 9 пъти седмично или дори повече ще увеличи темпа на растеж още повече.
Публикуването се отнася обаче до публикации в Instagram фийд (снимки, видео и карусели), така че историите не са включени в този анализ.
С новите инструменти, базирани на изкуствен интелект, и креативните опции сега създателите на съдържание в платформата разполагат с по-голям капацитет да публикуват повече съдържание.
В допълнение към спечелването на повече последователи, по-честото публикуване може също да увеличи обхвата. Buffer установява, че акаунтите, които публикуват 3-5 пъти седмично, виждат средно около 12% увеличение на обхвата на публикация, докато публикуването 10 пъти седмично увеличава това до 24%.
В доклада се отбелязва обаче, че не винаги повечето съдържание е по-добре, защото качеството също играе ключова роля за ефективността. Ако ще публикувате по-често, може да постигнете някакво подобрение при последователите и обхвата, но рискувате спад на качеството. В резултат това може да отблъсне аудиторията ви.
Уместността и стойността също са ключови съображения.
Ако не се правят публикации в Instagram, може да се стигне до загуба на последователи.
Ако искате да се подготвите за задълбочено разбиране на позиционирането и изграждането на бранове в TikTok & Instagram, вижте повече за обучението TikTok & Instagram Marketing Masterclass ТУК