Потребителите на Instagram и Facebook в Европа ще получат повече възможности за избор за това как да използват услугите на Meta

Потребителите на Instagram и Facebook в Европа ще получат повече възможности за избор за това как да използват услугите на Meta

Потребителите на Instagram и Facebook в Европа ще получат повече възможности за избор за това как да използват услугите на Meta Platforms, за да се съобразят със Закона за цифровите пазари (DMA) на Европейския съюз, съобщават от Meta.

Най-голямата социална мрежа в света е поредната, която направи промени, за да се съобрази с DMA, след като Google очерта усилия за спазване на новите технологични правила на ЕС, което може да навреди на приходите на някои компании, пише economy.bg.

През следващите няколко седмици потребителите ще получат известия, които ги информират, че могат да изберат дали искат да споделят информацията си между услугите, съобщава Meta.

Съгласно DMA, който всички големи технологични фирми, включително Meta, трябва да спазват до 7 март, компаниите са задължени да третират собствените си услуги и продукти като тези на конкурентите си.

Потребителите на Facebook Messenger ще могат да избират дали искат акаунтът им във Facebook да бъде свързан с акаунта им в Messenger или да имат отделни акаунти за двете услуги, казват от компанията.

Meta добави, че потребителите на Instagram и Facebook, които са свързали двата акаунта, могат да изберат да ги управляват отделно и повече да не споделят информация в двата акаунта. Потребителите могат също така да избират дали да споделят информация между своите акаунти във Facebook и услугите на платформата Gaming и Marketplace.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.