Instagram тества платформа, подобна на Twitter

Instagram тества платформа, подобна на Twitter

Instagram от месеци тайно тества със знаменитости текстово приложение, подобно на Twitter, съобщава Bloomberg.

Instagram се надява с новото приложение да яхне евентуална вълна на отлив на потребители на Twitter след промените, които Илон Мъск направи в платформата.

Приложението ще бъде отделно от Instagram, което е собственост на Meta. Потребителите ще имат възможност да свързват акаунтите си и да следват всички хора, които следват в Instagram, и в новото приложение само с един клик. Това се вижда от екранна снимка, публикувана от Лиа Хаберман, професор по социален и инфлуенсър маркетинг в UCLA и автор на бюлетина ICYMI.

Приложението ще бъде съвместимо с други, които се опитват да се харесат на бивши потребители на Twitter - включително Mastodon. Хаберман казва, че потребителите на Mastodon "скоро" ще могат да следват и взаимодействат с публикации в новата платформа на Meta, без да е необходимо да създават нов акаунт.

Потребителите ще могат да публикуват до 500 знака текст, заедно с изображения и снимки.

През март Money Control за първи път съобщи, че Meta проучва създаването на социална мрежа за текстови актуализации, която да се конкурира с Twitter. Малко след това представители на Meta коментираха пред Platformer, че вярват, че има възможност за отделно пространство, където творци и обществени фигури могат да споделят навременни актуализации за своите интереси.

Много потребители търсят алтернатива на Twitter, откакто милиардерът Илон Мъск пое управлението през октомври 2022 г. и започна бързо да прави промени в платформата - от добавяне на управлявана от алгоритъм страница "За вас" до таксуване за потвърждаване на профила и достъп до функции.

Mastodon стартира малко след като Мъск купи Twitter, като предлага подобна платформа алгоритми или реклами. Изглежда обаче, че платформата не е съвсем по вкуса на потребителите. Wired съобщи, че броят на активните потребители на Mastodon е намалял до 1,4 милиона в края на януари - спад с повече от един милион души в сравнение с ноември 2022 г., когато платформата стартира.

Скорошно проучване на Pew Research Center установи, че въпреки че хората все още влизат в Twitter, най-активните потребители на Twitter публикуват около 25% по-малко, след като платформата беше придобита от Мъск. Данните показват, че шест от 10 американци, които са използвали Twitter през последната година, съобщават, че са си взели почивка от платформата. Една четвърт от анкетираните казват, че няма вероятност да влязат в платформата през следващата година.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.