БФБЛ връчи своите Годишни награди за отговорен бизнес 2016

Awards_2016_3

На официална церемония вчера БФБЛ обяви победителите в Годишните награди за отговорен бизнес 2016. В 14-ото издание на най-утвърдения и престижен конкурс за корпоративна социална отговорност участваха 84 проекта, осъществени от 57 компании. Целта на инициативата е да отличи и популяризира забележителния принос на отговорния бизнес към обществото чрез подкрепа за области като образование, екология, развитие на служителите и много други, както и да насърчи останалите фирми да разгърнат активна социална политика.

Над 300 гости – компании-членове на БФБЛ, фирми и организации, участващи в конкурса, съмишленици от неправителствения сектор, дипломати и медии, присъстваха на събитието. Призовете бяха връчени от проф. Огнян Герджиков, министър-председател, проф. Николай Денков, министър на образованието и науката, Гълъб Донев, министър на труда и социалната политика, Теодор Седларски, министър на икономиката, Ренета Колева, заместник-министър на околната среда и водите, Йорданка Фандъкова, кмет на Столична община, и Н. Пр. Ема Хопкинс, посланик на Великобритания в България. Всички те проследиха представянето на номинациите в конкурса. Те бяха оценени от независимо жури от авторитетни експерти от различни сфери.

„Инвестицията в обществени програми, инициативи и каузи е може би най-сигурният начин да създаваме висока добавена стойност и с това да си гарантираме траен успех. Поради тази причина социалната ангажираност на компаниите е залог не само за успешното развитие на бизнеса, а и гарант за благополучието на обществото”, каза председателят на БФБЛ Ираван Хира при откриването на церемонията.

Големият победител в категорията „Инвеститор в обществото”, привлякла рекордния брой 30 номинации, стана Мтел с „Приеми бъдещето” – дългогодишната инициатива на компанията в подкрепа на приемната грижа. На второ място журито  класира SAP България с програмата „Знания за успех“, насочена към развитието на младежи с ограничен достъп до финансов и образователен ресурс. Третото място зае Лидл България с проекта „Зелена линия Витоша / Вело Витоша“.

За първи път в 14-годишната история на конкурса в категорията „Инвеститор в знанието” бяха отличени не три, а четири компании. Първото място  спечели Кока Кола ХБК България с инициативата в полза на „Заедно в час” под мотото „Заедно за по-добро българско образование”. Две от общо 17 номинации получиха равен брой точки и така си поделиха второто място. Това са УниКредит Булбанк снационалната си програма „Финанси за нефинансисти”и ЧЕЗ с проекта „Освети успеха си”, насочен към средното професионално образование и неговата интеграция с бизнеса. На трето място журито класира Сименс снационалната стажантска инициатива „Оставаме в България 2016”.

Всички финалисти в категорията „Инвеститор в околната среда” получават и шанса да участват в авторитетните Европейски бизнес награди за околна среда на Европейската комисия, на които БФБЛ е координатор за България.

Сп. Enterprise бе медиен партньор на събитието.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.