Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | October 25, 2020

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Какво трябва да знаете за социалните медии преди да рекламирате там?

Какво трябва да знаете за социалните медии преди да рекламирате там?

Маркетингът със социални медии става все по-популярен за бизнесаи не е трудно да се разбере защо. Можете лесно да общувате с аудиторията си, да показвате най-доброто си съдържание и да представяте промоции лесно от вашия профил/страница.

Ако сте активни в социалните мрежи за промотиране на бизнеса си, важно е да разбирате важните статистически данни, стоящи зад различните платформи за социални медии. Когато можете да видите как точно потребителите се ангажират с различните функции на всеки сайт, става по-лесно да се свържете с вашата аудитория и да споделите подходящо съдържание, пише онлайн изданието business2community.com.

Изданието разглежда четири основни статистики.

Над 3,8 млрд. души използват социалните медии

Първото нещо, което трябва да знаете, е колко хора използват социалните медии. Удивителните 3,81 милиарда души имат поне един профил. Тази статистика означава, че ако сте собственик на бизнес, който иска да достигне до клиентите си, е сигурен залог, че вашата целева аудитория е в един или повече социални сайтове.

Facebook има 2,5 милиарда потребители месечно, YouTube – 2 милиарда, Instagram, който също е собственост на Facebook, - 1 милиард. В Twitter влизат около 330 милиона посетители всеки месец.

Както можете да видите, много от потребителите се припокриват между социалните платформи. С други думи, има голяма вероятност потребителите в Instagram да гледат и видеоклипове в YouTube или да туитват.

Следващият път, когато се чудите дали маркетингът в социалните медии си заслужава времето, помислете колко хора използват тези уебсайтове и приложения всеки ден.

78% от печалбите от реклами във Facebook идват от мобилни устройства

Не можете да говорите за социални медии без да споменавате мобилния маркетинг. Може да се изненадате да научите, че над 52% от целия интернет трафик идва от смартфони. Почти невъзможно е да имате изчерпателна маркетингова стратегия без да имате предвид мобилните си потребители.

Също така над 78% от всички печалби от реклами във Facebook идват от същите тези потребители. Потребителите на мобилни устройства са по-склонни да кликват върху маркетинговите кампании, да гледат видеоклипове и да се ангажират със съдържание.

Тази статистика изпраща ясно послание към търговците за това как те създават съдържание за своите последователи. Най-добрият начин да се ангажирате с вашите реклами във Facebook е да ги оптимизирате за хора, които използват своите смартфони за сърфиране в социалните медии. Това означава да заложите на кратко и атрактивно послание, което работи добре със сензорни екрани и се фокусира върху болезнените точки и цели на вашата аудитория.

Ако отделите време за оптимизиране на рекламите си във Facebook за потребители на смартфони, бихте могли да видите значителни маркетингови резултати.

59% от хората използват социални медии за вдъхновение за пазаруване

Проверявали ли сте някога акаунта си в Instagram за вдъхновение за пазаруване? Ако е така, не сте сами. Вярвате или не, 59% от потребителите използват социални медии за идеи, когато искат да направят покупка.

Този тип потребителско поведение изпраща ясно послание към маркетинговите екипи, които искат да популяризират своя продукт. Потребителите са по-склонни да пазаруват от брандове, които имат силно присъствие в социалните медии.

Ако не публикувате редовно, пропускате възможност да покажете продукти, промоции и положителни отзиви на клиенти. Следователно няма да получите толкова много трафик, ангажираност или експозиция в сравнение с компании, които са сериозни по отношение на маркетинга в социалните медии.

98% от потребителите ще видят вашите реклами за пренасочване във Facebook

Собствениците на фирми трябва да се справят с факта, че повечето хора, които добавят артикули в пазарската си кошница, няма да завършат процеса на поръчка. Изоставянето на количката за пазаруване е често срещан проблем, но за щастие има начин да подобрите процента на реализация сред този сегмент от вашата аудитория.

Говорим за пренасочване на реклами, с които вероятно сте запознати, ако някога сте забелязали реклама в социалните медии въз основа на продукт, който сте изследвали другаде. Ще трябва да настроите ретаргетинг на вашия сайт, но си струва инвестицията.

Основната причина е, че 98% от хората ще видят вашите реклами за пренасочване след напускане на уебсайта ви. Така че, ако някой случайно е затворил пазарската си количка, разсеял се е и не е могъл да завърши поръчката си или просто не е бил готов да направи покупка, можете да го върнете с целенасочена публикация.

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.