Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | December 11, 2018

Отиди най-горе

Най-горе

Един коментар

Системите за управление на бизнеса по време на „Дни на Майкрософт 2012“

Системите за управление на бизнеса по време на „Дни на Майкрософт 2012“
Petar

„Дни на Майкрософт 2012“ тази година ще се проведе на 28 и 29 март. Както всяка година ще бъдат демонстрирани традиционните новости в областта на потребителския и бизнес софтуер, хардуер и услуги, касаещи както потребители, така и специалисти. В двудневното събитие ще бъдат включени и няколко лекции, касаещи продуктовото портфолио на софтуерния гигант в областта на системите за управление на бизнеса. Те ще бъдат подплатени с практически примери.

Георги Апостолов, ръководител „Информационно обслужване“ в Алкомет АД, ще разкаже за управлението на производството и анализа на производствена себестойност с Microsoft Dynamics NAV в компанията. Алкомет АД е водещ български производител на алуминиеви продукти с над 760 служители и общ годишен капацитет на трите основни цеха над 131 хил. тона продукция. През 2011 г. приключва внедряването на системата за управление на бизнеса Dynamics NAV. „Големият обхват и степента на автоматизация на процесите водят до високата ефективност на внедреното решение. Наред със стандартните финансови и логистични процеси, са обхванати и такива като хеджиране на основните материали, проследяване на конкретни единици продукция (заготовки и опаковки), контрол на качеството, детайлно формиране и анализ на себестойността на продукцията и други“, се казва в анонса за неговата презентация.

Димитър Геров, управител на СТЕМО, на свой ред ще обърне внимание на историята на внедряването на Microsoft CRM в една от най-големите IT компания в България. Ще бъдат представени видовете търговски методологии и внедряването им чрез Microsoft CRM,  управлението на проекти, планирането и отчитането на работата на бизнес консултантите с помощта на системата. Ще бъде демонстрирана и системата за планиране на продажбите в MS CRM – по продуктови линии и по бизнес звена.

По време на форума ще говори и Даниел Радойков, старши бизнес консултант в Парафлоу Комуникейшънс. Той ще представи Dynamics AX като решение за управление на бизнеса „до ключ“. „Ще ви разкажем за едно Ferrari в света на шоколада и как беше преодолян страхът от първоначалната инвестиция. Как това решение повиши скоростта на обработка на информацията и повиши изключително много ефективността на отделните звена в компанията, в която беше внедрен“, се посочва в представянето на лекцията.

Рядък интригуващ поглед върху работата на масонските ложи ще бъде представен като „Информационна система за управление на връзките в Сдружението „Велика Ложа на Старите Свободни и Приети Зидари в България”. По време на презентацията ще бъде разгледано цялостното изграждане на системата и как са координирани SQL Server 2008 R2, SharePoint Server 2010 , Exchange Server 2010 и Forefront Threat Management Gateway 2010 Server(TMG). Благодарение на тези технологии е създадена система използваща цифрови подписи, които удостоверяват достоверността на документите в системата, автоматичното им движение по зададени критерии и извършването на анализ на данните. Също така, ще бъдат разгледани постигнатите функционални възможности, както и трудностите при изграждането на системата. Презентатор ще бъде Йонко Божинов от „ЦАПК Прогрес“.

Тихомир Игнатов, старши консултант в Microsoft, ще говори за друг SharePoint проект – този в Министерски Съвет на Република България. Microsoft Consulting Services и ЦАПК Прогрес ще представят съвместното си решение за „Безхартиено заседание на Министерски Съвет на Република България“. „Ще разкажем как се стигна до проекта, какви бяха предизвикателствата, етапите в реализацията и разбира се ще влезем в технически детайли“, съобщават от двете компании.

 

Орлин Маринов, старши консултант в ITCE,  пък ще разкаже за сертификатите за  автентичност. Всички знаят какви неудобства създава използването на множество потребителски имена и пароли за различни системи. Има организации, в които броя на системите, които изисквате отделни акредитиви са десетки. Същевременно изискванията към паролите постоянно нарастват. Неудобната грижа за множество пароли най-лесно се решава с внедряването на Single Sign-on (SSO) или password safe системи. Тези системи обаче решават проблема с многото акредитиви, но повишават рисковете от компрометиране на множество пароли (за множество системи), чрез компрометиране на една единствена – тази, с която влизаме в Windows. „Ще ви представим решение на горните проблеми, приложено в две финансови организации. То се базира на двуфакторна автентикация със смарт карти, интеграция на физически и логически контрол на достъпа, интеграция със SSO решение и внедряване на система за управление на жизнения цикъл на смарт картите“, посочват от ITCE.

 

Водещите лектори на Дни на Майкрософт 2012 разбира се са други. Сред тях са:  Кимо Форс, архитект на Office 365, който ще говори за това как най-добре да се подготви една организация или инфраструктура за преход към облака; Майкъл Ноел, автор на книгите „SharePoint 2010 Unleashed”, „Exchange Server 2010 Unleashed”, който ще говори за приложението на въпросните платформи; Андреас Хартл – главен оперативен директор в Майкрософт за Централна и Източна Европа; Майкъл Плат – главен директор на „Мениджмънт платформи за разработка“. Във фокуса на последния са различните приложения на сматфони и  таблети.

Повече за събитието ще откриете на http://www.msbgregistration.com/

 

Коментари

  1. Абе тия завършиха ли далаверата за 60,000,000 за Win8 таблетната версия. Големи корумпета, ей!

Добави коментар