Пет начина да промените призивите към действие, за да получите повече реализации

Пет начина да промените призивите към действие, за да получите повече реализации

Призивите към действия (CTA) са критични изявления, които подканват потребителите да се регистрират, купуват или да се ангажират с вашия бизнес. Независимо дали пишете имейли, публикации в социални медии или друго съдържание, писането на ефективни CTA е критично маркетингово умение.

CTA могат да направят успешни или да провалят вашите кампании, пише entrepreneur.com.

Използването на грешни фрази в неподходящ момент може да спре импулса на конверсията и да понижи дела на реализациите.

Медията обобщава пет съвета за копирайтинг с призив за действие, които можете да използвате, за да увеличите продажбите.

Минимизирайте риска си със социално доказателство

Една от основните причини хората да не купуват или конвертират е доверието. Потребителите може да нямат доверие във вашата марка, вашия уебсайт или дори дали продуктът или услугата ще работят за тях.

Затова ефективният призив към действие включва социално доказателство. Например, когато някой кликне върху "купете сега", можете да поставите успокояващи социални доказателства от реални клиенти, обясняващи предимствата и крайните резултати от използването на вашия продукт.

Можете също да добавите изявления като:

-Не се изисква кредитна карта/безплатен пробен период

-Неограничен достъп за (хх) дни

-(XX) потребители се регистрираха през последните 24 часа (създава нетърпение заради вероятност от пропусната възможност)

Призив към действие, базиран на намерение

Единственият най-важен фактор за осигуряване на проценти на реализация е намерението на вашия призив съобразно посланието, платформата и трафика.

Това означава, че трябва да поставите потребителя там, където се намира, а не там, където искате да бъде. Например, ако помолите някой да "купи сега" в секундата, когато се абонира за имейл списък например, процентът на реализация ще бъде около нулата.

Ако промените призива на "открийте повече", за да затоплите този имейл абонат, ще изградите доверие, което ще доведе до реализации по-късно.

Свържете CTA с намерението на носителя и неговия етап от фунията. Ако потребителите са по-нови във вашата фуния или идват с ниско намерение, като сърфиране в социални медии, смекчете призивите.

Внушение за недостиг

Типичните тактики за маркетинг на недостига могат да изглеждат скъпи и остарели. Хората не ви вярват, когато казвате "побързайте, остана само едно". Старите маркетингови тактики и психологически трикове вече не са толкова ефективни, колкото бяха преди.

Вместо това опитайте фрази, които предполагат недостиг:

- Резервирайте вашето място днес (означава, че местата са ограничени)

- 100 души са се регистрирали през последните 24 часа (предполага търсене)

- Поръчайте в рамките на (XX) часа, за да получите до (XX) дата

Тези вариации на оригиналното "побързайте" са по-реалистични, представителни и ефективни.

Глагол, стойност, формула за спешност

Формулата "глагол, стойност, спешност" (VVU) е мощна техника за набиране на инерция и стимулиране на реализации с призив за действие.

Ето и един пример:

Глагол: Вземете

Стойност: SEO одит

Спешност: до 48 часа

Тази проста формула се възползва от три различни фактора, които потенциалните клиенти вземат предвид, когато купуват продукт: Какво се случва, когато щракнат върху бутона? Получават ли нещо ценно или трябва да свършат куп допълнителна работа, като например да попълнят дълъг формуляр с цялата си лична информация?

Бъдете кристално ясни относно действителната стойност или артикул, който ще получат, когато се ангажират с вашия призив към действие.

Обяснете точно кога ще получат своя продукт или услуга, така че да няма изненади, които да прекъснат процеса по преобразуване в последния момент.

Формулата VVU е фантастична за рекламиране в социални канали, където се нуждаете от бърз и ценен призив към действие, който се откроява в морето от разсейващи фактори и безкрайно съдържание.

Призив "щракнете, за да получите"

Този призив към действие описва на потребителите какво ще се случи след това, а не действието, което искате да предприеме. Повечето призиви се фокусират върху компанията, която печели, а не върху купувача - например "купете сега" или "научете повече".

Проблемът с тези призиви е, че те не обясняват стойността или следващите стъпки на човека, който кликва.

Ето някои примери за трансформация на тези призиви:

Вземете сега > Изтеглете електронната книга сега

Купете сега > Вземете [Продукт] днес

Научете повече > Вижте информация за продукта

Абонирайте се > Прочетете брой #1

Забелязвате ли разликата? Вместо да питате потребителя, вие обяснявате какъв резултат ще получи той при кликване.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.