Публични постове в Instagram от повече региони по света ще се появяват в резултатите от търсене на Google.
Повечето публични публикации в платформата се индексират от Google от 1 януари 2020 г., като акаунтите трябва да отговарят на определени критерии.
Идеята е платформата да подкрепи и да даде по-голяма видимост на създателите и бизнесите.
Instagram пусна и пробни reels, за да могат създателите на съдържание да тестват дали те биха се харесали на по-широка аудитория, преди да ги споделят с всички в приложението.
Функцията беше тествана от платформата в края на миналата година. Пробните reels се показват на избрани потребители, които не следват профила, така че да се получи по-ранна представа за евентуалната им популярност.
Пробните reels не се показват нито на последователи, нито в основната емисия, нито чрез раздела Reels.
От Instagram посочват, че тази функционалност вече е достъпна за акаунти с поне 1000 последователи, настроени като публични.
Въпросът е, че пробните reels може да станат платени в един момент. Meta не е склонна да предоставя такава възможност безплатно за твърде дълъг период от време.
Ако искате да се подготвите за задълбочено разбиране на позиционирането и изграждането на бранове в TikTok & Instagram, вижте повече за обучението TikTok & Instagram Marketing Masterclass ТУК