TELUS Corporation приключи сделката за Competence Call Center

customer-support

TELUS Corporation и глобалната й дъщерна компания TELUS International потвърдиха официално приключването на сделката за придобиване на Competence Call Center (CCC). TELUS International вече притежава 100% дял в CCC.

Придобитата компания има богато портфолио в сферата на потребителските преживявания, дигиталната трансформация, модериране на съдържанието, ИТ, дигитални и консултантски услуги, управление на риска и бек-офис поддръжка. Добавянето на това портфолио позволява достъп до много нови пазарни възможности и разширява обхвата на бизнеса на TELUS International.

Това е най-голямата международна транзакция в историята на компанията, като чрез нея броят на служителите на TELUS International нараства до почти 50 000 души.

„Силно ангажирани сме в създаването на едно по-светло бъдеще за хората в световен мащаб; такова, в което технологиите поддържат сигурността и неприкосновеността на данните и информацията, които обработваме всеки ден“, коментира Дарън Ентуисъл, президент и изпълнителен директор на TELUS.

„Чрез това важно сливане екипът на TELUS International ще може да използва експертизата и уменията на повече от 8,500 служители на CCC в 11 европейски държави, като предоставя на нашите глобални клиенти иновативни дигитални решения.. Те ще предоставят поддръжка и обслужване на клиенти на над 50 езика в над 50 клиентски центъра в 20 страни в Северна и Централна Америка, Европа и Азия", допълва той.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.