Каналите за продажби стават все повече и това изисква нови стратегии, коментират от PWC

IMGP7201

Финалната лекция на конференцията MySuccess.bg in CRM бе на Боряна Младенова и Диян Михайлов от PWC България.

Те споделиха успешни практики и рамки, подпомагащи оптимизацията на продажбите, като повишаване на компетенциите на служителите, нови подходи към процеса на продажбите, ИТ системите, стратегията за каналите на продажби и др.

Тя даде примери за канали на продажба, типични за финансовите институции, където се използват много канали.

От своя страна г-н Михайлов акцентира върху увеличаване на начини за продажби и достъп до клиента, базирано на развитието на новите технологиите и мобилните устройства.

Бе коментирано, че е от изключителна важност, независимо чрез какъв канал комуникираме с клиента, винаги да знаем как сме комуникирали до момента с него.

Сред основните заключения от сесията бе, че CRM и BI системите са неразривно свързани и са важни инструменти за подобряване на ефективността на проодажбите.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.