Удобството е всичко, когато става въпрос за онлайн пазаруването. Не става дума за математическата константа ℼ, а за константа в електронната търговия, която помага на търговците на дребно да получат по-голямо парче от пая: конверсии.
Бизнесите за електронна търговия знаят твърде добре как малките бариери пред покупката могат да направят голяма разлика в процентите на конверсия, пише RetailDive. За много потребители няколко допълнителни щраквания или само секунди работа са всичко, което е необходимо, за да преминат от желание за продукт към отказ от него.
Как да оптимизирате за по-високи реализации?
Като начало - дори хората, които обичат да пазаруват, намират някои аспекти от това за досадни. Никой никога не се вълнува от попълването на формуляри с данни и информация.
Ето пет начина да помогнете на клиентите си да се вълнуват от своето пазаруване и да увеличат реализациите си.
Предложете награди
Средният глобален процент на реализации на електронната търговия е 3,29%. Когато обаче клиентите активират награди за връщане на пари, те са до 10 пъти по-склонни да направят покупка. Стимулите също така изграждат лоялност към марката.
Наградата, ако бъде предложена по-рано в потребителското пътуване, може да привлече потребителите да направят покупка и да я завършат. Известно е, че програмите за награди увеличават задържането на клиенти чрез геймифициране и купувачите правят повече покупки.
Добавете социално доказателство
Хората обикновено се доверяват повече на обикновените магазини, отколкото на фирмите за електронна търговия. Така че, ако не сте име в сферата, покажете символ и/или социално доказателство, за да изградите доверие. Над три четвърти от потребителите са склонни да направят покупки в сайт за електронна търговия със значка за безопасно плащане например или ако видят, че плащането им се захранва от мрежа, на която имат доверие.
Можете да публикувате и препоръките на доволни клиенти на сайта си. Насърчавайте потребителите да споделят в социалните медии за опита си с вас - това ще повиши доверието към бранда ви и ще предостави доказателство на новодошлите купувачи, че той е надежден.
Направете покупките лесни за клиентите
Интернет е пълен с разсейващи неща. Така че очакването, че потребителите ще положат всички усилия, за да дойдат при вас, може да бъде губещо. За да достигнете до хората, трябва да отидете там, където те вече прекарват времето си, за да могат да купуват в момент на вдъхновение, например когато видят вашия продукт в публикация или видео.
Хората никога няма да почувстват същата връзка с марка, която изпитват с друго човешко същество. Ето защо закупуването на продукт директно в точката на вдъхновение без пренасочвания или допълнителни документи е бързо и интуитивно дигитално изживяване.
Отключете продажбите с CRO
С разрастването на вашия бизнес ще се увеличава и трафикът към вашия уебсайт. Използването на управлявани от данни практики, като оптимизиране на процента на конверсия (CRO), за да анализирате вашия бизнес и да правите подобрения за максимизиране на приходите, е от решаващо значение за успеха.
Определете кои продукти се представят добре и кои се нуждаят от внимание. Стартирането на A/B тестове ще ви позволи да определите кои елементи от вашия сайт се представят по-добре.
За е-търговските брандове всичко това допринася за повече продажби. Колкото повече оптимизирате своя магазин за електронна търговия за преобразуване, толкова по-устойчив ще стане бизнесът ви. Когато дадете приоритет на стимулирането на продажбите във вашия магазин, като направите пазаруването възможно най-лесно, печалбите от тези продажби ще се засилят.
Осигурете бърз процес на плащане
Ефективен начин да ускорите плащанията е да включите разнообразни методи за плащане с един клик. Това гарантира бърз процес, което е важно за клиентите. Заложете на сигурни платежни методи, например PayPal, Apple Pay, Klarna, Bolt и други.