Четири бизнес тенденции, които се зародиха заради пандемията

boss-business-Pixabay

Светът със сигурност се промени. Много бизнеси преживяват експлозивен ръст, а други загиват.

Появяват се и нови тенденции, които ако вземете предвид, биха могли да дадат предимство на вашия бизнес, пише Forbes.

Втора част на материала можете да прочетете тук!

Мобилна търговия и алтернативни опции за безконтактни плащания

Една област, която продължава да ражда иновации, е това как плащаме стоки и услуги. Това важи особено за онлайн бизнеса, където много самостоятелни предприемачи фокусират усилията си. Алтернативни методи на плащане, като Apple Pay, PayPal и дори биткойн, стават все по-разпространени и можете да използвате тези опции, за да спечелите повече клиенти.

ACI Worldwide изчислява, че 55% от покупките в електронната търговия са направени с алтернативни „некартови“ плащания през 2019 г. Делът им ще нарасне през 2020 г., тъй като все повече хора се чувстват комфортно с новите опции, налични на техните смартфони. Дайте на клиентите си повече начини да плащат безконтактно и е много по-вероятно да ги спечелите.

Използване на софтуер

Тъй като в наши дни светът работи отдалечено, приемането на бекенд технология е от първостепенно значение за предприемачите, тъй като те се обръщат към софтуер, който да върши тежката работа.

Много малки и средни предприятия използват инструменти за управление на лийдовете, които планират, фактурират и т.н. Компаниите, които отложиха приемането на такива системи, сега са принудени да го направят, ако искат да продължат да работят. Използването на технология "всичко в едно" за поддържане на организацията е основен фокус.

Разширени възможности, използващи автоматизация

Според данните, събрани от invesp, „85 процента от всички взаимодействия с клиенти ще бъдат обработени без човешки агент до 2020 г.“ Счита се, че чатботовете обикновено могат да отговорят на приблизително четири от всеки пет „рутинни въпроса“, които бизнесът може да получи.

Когато хората имат въпрос, на тях им е по-лесно да пишат в чата, вместо да изпращат имейл или да вдигат телефона и да се обадят.

Други лесно интегрирани инструменти за автоматизация като помагат на предприемачите, продаващи информационни продукти, да конвертират потенциални клиенти, да таксуват и доставят на клиентите без винаги да е необходимо да бъдат на компютрите си.

Тези информационни продукти станаха много популярни през пандемията, защото позволяват да останете на пазара. Внедряването на такива инструменти може да спести значително време. Можете да автоматизирате въпросите на клиентите, както и да продавате и доставяте вашите продукти по-лесно.

По-бърза доставка

Ако управлявате марка за електронна търговия, която продава физически продукти, малко въпроси са по-важни от доставката и логистиката. За бизнеса проблемът може да не е непременно във възможността да се осигури безплатна доставка. Много потребители просто искат да получат своята поръчка бързо.

От големи търговци на дребно като Amazon, до бутикови онлайн магазини като Frankie & Claude, магазините за електронна търговия предлагат много различни опции за доставка, за да задържат клиентите си.

Според Retail Touch Points 88% от онлайн купувачите „са готови да платят за услуги за доставка в същия ден (или по-бързо). Е, цената не е безгранична. Проучване на McKinsey установява, че повечето клиенти смятат, че доставката в същия ден не трябва да струва повече от 8% от общата цена на покупката им.

Данните от друго проучване – на RetailWire, показват, че средният „максимален брой дни, в които хората са готови да чакат доставката на даден артикул в замяна на безплатна доставка, е намалял от 5,5 дни през 2012 г. на 4,1 през 2018 г.“

Имайте предвид как планирате да доставяте продукти на вашите клиенти. По-бързата доставка може да ви помогне да постигнете още повече продажби през 2020 г.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.