Над една пета от българите планират по-често да следят промоции по търговските вериги

Над една пета от българите планират по-често да следят промоции по търговските вериги

Над една пета от българите (22%) планират да започнат да следят по-често промоции по търговските вериги, след като страната ни приеме еврото от 2026 г.

Това показват данните от проучване, инициирано от компанията Shopfully - платформа, специализирана в решения, които насърчават пазаруването във физически магазини чрез дигитални канали.

Статистиката сочи, че 66% от потребителите не очакват промяна в навиците си за следене на промоции.

Според данните, над 90% от анкетираните използват карти за лоялност в супермаркети, докато при други търговски категории този дял е значително по-нисък.

Общо 70% от потребителите се възползват от персонални предложения, когато те включват отстъпки или бонуси. Особено младите потребители приемат индивидуалния подход като стандарт.

Брошурите - без значение от формата им, продължават да бъдат ключов инструмент за информиране и мотивиране на потребителите. Почти 3 от 4 посещения в супермаркети са провокирани от видяна оферта в брошурата, коментира на третото издание на събитието Shopfully Retail Insights Кристина Милкова, управител на компанията за България.

За да бъдат ефективни, тези оферти трябва да бъдат персонализирани и релевантни, добавя Милкова.

Проучването сочи още, че 63% от българите разглеждат дигитални брошури всяка седмица, като 39% комбинират хартиени и дигитални формати в търсенето на оферти.

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.