Как да подобрите отваряемостта на имейлите? II част

email-pixabay

Представете си за момент, че имейлът не съществува. Вместо това, за да представите и да движите бизнеса си, трябва да излезете на улицата и да говорите с хората, които минават наблизо. Да кажем, че тези хора ви игнорират, а вие започвате да крещите, за да привлечете вниманието им. Би било разбираемо, ако тези хора започнат да заобикалят мястото, на което сте застанали, или започнат да преминават със слушалки в ушите. Това е проява на здрав разум – ако ядосате хората, те ще се откажат от вашия бизнес.

Същото може да се каже и за имейлите, които изпращате. Ако не сте внимателни и просто викате на всеки, който минава наблизо, тогава хората ще започнат да игнорират съобщенията ви, пише онлайн изданието business2community.com. Затова е важно да управлявате изпращането на имейли. Изданието обсъжда няколко идеи как да се случи това.

Първа част на материала можете да прочетете тук

Изпращайте имейли по последователен график

Сега, когато сте започнали редовно да изпращате имейли, възниква важен въпрос: Колко често е твърде често? Помислете за аналогията с викането на улицата. Никой не харесва, ако всеки ден му се говори едно и също. Отнасяйте се с уважение към времето на хората и не прекалявайте с писането на имейли.

Точно колко често е твърде често ще зависи от вашия бизнес, но според проучване на MarketingSherpa 61 процента от хората предпочитат да получават маркетингови имейли веднъж седмично, а 15 процента са казали, че няма да имат нищо против да получават всеки ден (от това следва да заключим, че 85% биха имали против).

Обикновено един имейл на седмица е достатъчен, той като не е натрапчив, до е достатъчно редовен, за да задържи вниманието към вашата марка.

Бъдете последователни с подателя

Доста спамъри се домогват до входящите кутии на хората, като променят подателя на имейлите. Доставчиците на интернет услуги отчитат това като едно от най-големите несъответствия и директно маркират съобщенията като спам. Поради това е жизненоважно да решите кой ще бъде изпращачът на имейлите ви и да се придържате към него. Някои компании предпочитат това да е определено лице, за да създадат персоналност, други правят по-общ мейл. И двата подхода работят отлично, стига да сте последователни.

Позволете лесно отписване

Изглежда контраинтуитивно, нали? Ако някой се е регистрирал да бъде в списъка ви с имейли, със сигурност не искате да напуска, но все пак трябва да дадете тази възможност. Щом някой реши, че не се интересува от вашия бизнес, ще спре да отваря имейлите ви. Познайте какво се случва след това? Вашият интернет доставчик забелязва, че куп вашите имейли се доставят, но не се отварят. След това той ще понижи ранга ви, което означава, че ще се върнете обратно в кутията за спам.

Не давайте шанс на вашия интернет доставчик да забележи, че имейлите ви не се четат. Вместо това улеснете хората, като им дадете удобна възможност да се отпишат, когато вече не се интересуват от вашия бизнес. Препоръчва се метод за отписване с едно щракване.

Прочиствайте списъка си

Редовно прочиствайте списъка си с мейли. Представете си, че имате красиво ябълково дърво в градината си. Радвате му се всеки ден, но един ден забелязвате, че един клон изглежда сякаш умира. Местен ботаник спира и казва, че за да спасиш цялото дърво, трябва да отсечеш умиращия клон.

Това трябва да се случва и с имейл списъците ви. Въпреки че може да е удоволствие да се възхищавате на списък от 30 000 имейл адреса, имате сериозен проблем, ако 9 000 от тези имейл адреси са неактивни потребители. За вас е по-изгодно да имате малка група ангажирани потребители.

Прочиствайте списъците си на всеки няколко седмици. Никога не е лоша идея да изпратите последен имейл, който казва нещо по реда на „Не изглежда, че се интересувате… но ако сте, уведомете ни!“

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.