TikTok обяви нови инструменти за създателите на съдържание и разширени възможности за приходи

TikTok обяви нови инструменти за създателите на съдържание и разширени възможности за приходи

TikTok обяви някои нови инструменти за създателите на съдържание и разширени възможности за приходи. Сред тях са редактиране с изкуствен интелект за конвертиране на по-дълги видеоклипове в кратки, тематично вдъхновение, базирано на тенденции в приложението, и по-голям дял от приходите за абонаменти.

Първо, TikTok въвежда нова опция за редактиране на видео, задвижвана от изкуствен интелект, наречена "Smart Split". Тя автоматично клипва, прекадрира, надписва и транскрибира по-дългото съдържание в множество по-кратки клипове.

Smart Split използва автоматично откриване, за да намери естествени прекъсвания и сегменти, за да нареже по-кратки клипове, които можете да качвате в приложението, пише socialmediatoday.com.

От платформата поясняват, че създателите могат да качват съдържание с продължителност над една минута и да изберат частите, които искат да конвертират в по-кратки клипове. Въз основа на избраната част от видеото Smart Split може автоматично да избере дължина на видеото или създателите на съдържание да я посочат сами. Те могат да избират и опции за форматиране на надписи и да прекадрират съдържанието във вертикални клипове.

TikTok също така въвежда "AI Outline", което ще помогне на създателите на съдържание да публикуват актуални формати и интереси, като генерират заглавия на видеоклипове, хаштагове, закачки и контури, базирани на популярно съдържание във всеки жанр.

С AI Outline потребителите въвеждат тема, а след като изберат "Генериране", TikTok ще може да предостави набор от идеи въз основа на най-добре представящите се публикации.

AI Outline ще раздели видеото на шест части, които могат да се персонализират. Може да се удължи или скъси заглавието, да се усъвършенства някаква закачка или обща идея.

TikTok казва, че AI Outline вече е достъпен за създатели на 18 и повече години в САЩ, Канада и други избрани пазари, като ще бъде разпространен в повече региони "през следващите седмици".

Платформата официално обяви и че вече ще споделя до 90% от печалбата от абонаменти за създатели на съдържание с други създатели чрез нова програма за стимулиране. В момента създателите на TikTok могат да печелят максимум 70% от приходите, които генерират от абонаменти в приложението, с базова ставка от 50% и допълнителни 20% въз основа на стимули. Останалите 30% отиват за приложението.

За северноамериканските създатели на съдържание TikTok увеличава тази база до 70%, като бонус стимулите я увеличават до 90%.

Абонаментите са достъпни за създатели на съдържание с поне 10 000 последователи и 100 000 гледания на видеоклипове през предходния календарен месец.

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.