Facebook опростява процеса на изграждане и категоризиране на страниците на бизнеси и създатели

Facebook опростява процеса на изграждане и категоризиране на страниците на бизнеси и създатели

Facebook опростява процеса на изграждане на бизнес присъствие в приложението, като предоставя на потребителите ясно разграничение между профили на компания и създател на съдържание в процеса на създаване на страница.

Платформата рационализира процеса на създаване на бизнес страници, с проста опция за насочване на потребителите към фирмена страница или професионален акаунт, пише socialmediatoday.com.

Досега този процес беше фокусиран единствено върху фирмени страници, докато професионалните акаунти за създатели се осъществяваха с различен процес. Сега Meta се стреми да опрости елемента за избор, за да гарантира, че страниците са по-точно картографирани в приложението.

Това обаче може и да е объркващо в някои случаи - например ако сте автор, създател ли сте, или компания? Професионалните страници само за уеб базирани създатели ли са или за всички създатели? И ако е така, как това се отнася до творците?

Няма окончателни отговори на тези въпроси, но това е малко по-опростен подход от предишния, който би трябвало да доведе до това повече създатели на съдържание да се насочат към правилната категория и да получат достъп до по-специфични инструменти за своите нужди.

Миналия ноември Meta премахна опцията за публични последователи в личните профили като още една стъпка към гарантиране, че всяка страница и бизнес имат правилния акаунт за своето ползване. Защото правилният акаунт може да окаже голямо влияние както по отношение на инструментите, до които имате достъп, така и по отношение на това как Meta го промотира.

Meta се нуждае от създатели и трябва да им покаже, че могат да изградят стабилно и ценно присъствие в приложението. Изглежда, че бизнесите са по-малко загрижени за това и са по-фокусирани върху рекламата. Затова и разделянето на акаунтите и страниците е важно за платформата.

Въпреки че това може също да предполага, че марките може би е по-добре да преминат към профили на създатели на съдържание.

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.