"Това ми трябва възможно най-скоро" ("Need this ASAP") и "Може ли да поговорим?" ("Can we chat?") са най-стресиращите теми на служебни имейли за служителите.
Това показват резултатите от проучване, осъществено от изследователи от Zero Bounce сред 1000 души.
Сред другите стресиращи теми са "Относно последния ми имейл", "Да продължим с това офлайн", "Искам съвет", "Приятелско напомняне" и др.
Темите на имейлите, които водят до най-сериозно избягване на отварянето им, са "Re: [Без тема]" и "Бърз разговор?" ("Quick chat?"), според данните. Сред тях на и "Напомняне", "Искам съвет", "Само проверявам".
Близо една четвърт от анкетираните казват, че 10 непрочетени имейла ги стресират и ги карат да се чувстват тревожни. Също една четвърт посочват, че се чувстват емоционално изтощени заради работните имейли.
Повече от половината от анкетираните са заявили, че целенасочено са избягвали работни имейли, за да съхранят менталното си здраве. Една десета добавят, че са избягвали работен имейл повече от седмица дори когато не са били в отпуск.
Най-стресиращите работни известия, освен имейлите, са и обаждане от колега (39%), съобщение от колега или мениджър (29%), напомняния за срещи (28%), покана в календара (23%), пуш нотификация от HR отдела или от вътрешните системи (17%).