Седем тренда в имейл маркетинга за 2025 г. и след това

Седем тренда в имейл маркетинга за 2025 г. и след това

Имейл маркетингът се промени напълно с променящото се поведение на потребителите и тенденциите в дигиталния маркетинг. Бизнесът става все по-конкурентоспособен и ползва по-интелигентни инструменти, така че имейл маркетинговите кампании се фокусират върху предоставянето на персонализирани изживявания, които гарантират по-високи проценти на реализация и дългогодишна лоялност на клиентите.

През 2025 г. бизнесът за онлайн търговия на дребно трябва да се съсредоточи върху онези стратегии, които могат да грабнат вниманието и да предоставят опит, който да резонира с повече потенциални клиенти в различни маркетингови канали.

Ravecapture обяснява как базираните на AI инструменти, ангажиращи елементи и интелигентни маркетингови стратегии ще оформят бъдещето на дигиталния маркетинг.

Хиперперсонализация и управлявано от AI съдържание

Персонализирането, задвижвано от изкуствен интелект (AI), започна да разтърсва имейл маркетинга и ще бъде централно за всеки дигитален маркетингов подход. Компаниите започнаха да използват големи данни за клиенти, за да предложат персонализирани препоръки за продукти и генерирано от AI съдържание, насочено към отделния човек.

Това би означавало нещо като хиперперсонализация, чрез която марката може да прокара подходящо съдържание въз основа на поведението на потребителите, като история на покупките, модели на сърфиране и ангажираност с по-ранни имейли.

Чрез намиране на идеалната синхронизация с пътя на клиента имейлите могат да се изпращат до клиентите в реално време, докато действията им се анализират от AI инструменти. Това ще помогне за повишаване честотата на кликване и общия процент на реализация.

Използвайте прогнозни анализи, за да предвидите действията на клиентите и да задействате персонализирани имейл кампании въз основа на поведението. A/B тествайте темите и съдържанието, генерирани от AI, за да сте сигурни, че имейлите са в правилния тон и резонират с всеки клиент.

Интерактивни елементи за подобряване на потребителското изживяване

Потребителите вече не се интересуват от маркетингови имейли. Те искат да могат да си взаимодействат. Интерактивното съдържание ще има още по-важна роля в подобряването на потребителското изживяване и ангажираността на потребителите. Това включва вграждането на анкети, викторини и видео съдържание в маркетингови кампании по имейл, за да създадете преживяване за клиентите и да им позволите да се доближат до взаимодействието с вашата марка направо от входящата кутия.

Тази стратегия увеличава броя на кликванията и е пет пъти по-ефективна за укрепване на лоялността на клиентите.

Вграждането на интерактивни видео ревюта, геймифицирани изживявания и анкети за обратна връзка на клиентите позволява на всеки онлайн търговец да създава запомнящи се допирни точки, които поддържат ангажираността на потребителите.

Добавете тестове или анкети в имейлите си, за да съберете ценни данни от потенциални клиенти. Вградете видео съдържание, показващо продуктите или услугите. Помислете за геймификация или интерактивни демонстрации на продукти, за да направите имейлите по-ангажиращи и да стимулирате действията на потребителите.

Безпроблемна омниканална интеграция за потребителски взаимодействия

Днешният дигитален маркетинг означава взаимодействие с бранда чрез няколко цифрови канала: имейли, SMS, взаимодействия в социалните медии и дори интелигентни високоговорители. Успешните имейл търговци трябва да бъдат в контекста на омниканалната интеграция - безпроблемно интегриране на имейл във всички други дигитални канали за първокласно клиентско изживяване. Става въпрос за съгласуване на имейл маркетинга със социалните медийни платформи, насочени известия и SMS до крайни клиенти, където и да се намират.

Ако клиент изостави количката си, осъществете контакт както по имейл, така и чрез социални медии, за да увеличите шансовете той да се върне към количката. Чрез синхронизиране на своите съобщения с данни от първа страна, фирмите създават безпроблемно пътуване на клиентите - такова, което затвърждава лоялността и повишава цялостната ангажираност.

Междуканалната персонализация позволява насочване към клиенти за по-добро преобразуване. След това съобщенията между каналите могат да се поддържат последователни и да се използват за прозрения за поведението на клиентите на всички тези платформи.

Данни от нулева страна и маркетинг, базиран на съгласие

Заради нарастващите опасения относно правилата за поверителност и събирането на данни бизнесите трябва да бъдат по-фокусирани върху подходите на поверителността към имейл маркетинга. Активирайте данни от нулева страна, които се дефинират като информация, предоставена доброволно от клиенти чрез средства като анкети или базирани на продуктови тестове.

Бизнес софтуерът трябва да позволява събиране само при изрично съгласие, което позволява спазване на разпоредбите и изграждане на доверие у потребителите. Етичното и прозрачно поведение по отношение на данните ще бъде в основата на изграждането на доверие и ефективния имейл маркетинг през 2025 г.

Заради постепенното премахване на бисквитките на трети страни данните от първи и нулеви страни са по-важни от всякога за улесняване на персонализирани изживявания. Тази информация ще гарантира, че действителното съдържание, предоставено на клиентите, е подходящо и привлекателно, така че да се повишат реализациите.

Направете изричното съгласие приоритет, като ясно посочите на клиентите как тези данни ще бъдат използвани за подобряване на тяхното изживяване.

Захранвана от AI автоматизация и предсказуем анализ

Автоматизацията на електронната поща ще бъде много по-интелигентна през 2025 г. Задвижваната от AI автоматизация ще се използва ръка за ръка с предсказуем анализ. Маркетолозите ще могат да предвиждат нуждите на клиентите и автоматично да задействат имейл кампании според поведението на потребителите, като например скорошни търсения, изоставяне на количката или предишни покупки.

Например автоматизираните с изкуствен интелект имейли ще могат да предоставят продуктови препоръки в момент, когато е най-вероятно клиентът да купи. Това повишава удовлетвореността и ангажираността на клиентите. Автоматично изпратените имейли също намаляват степента на отпадане, като гарантират, че клиентите получават навременни, подходящи имейли без наводняване на входящата кутия.

Проектирайте автоматизирани имейли, които се задействат от изрични събития или конкретно поведение на клиенти, като например изоставяне на количка или история на сърфиране.

Устойчиви практики за имейл маркетинг

Тъй като хората стават по-чувствителни към околната среда, те очакват да видят същите ценности, отразени в маркетинга на марките.

През 2025 г. устойчивият имейл маркетинг е задължителен. Това включва изпращане на по-малко, по-насочени имейли, намаляване на дигиталните отпадъци и насърчаване на екологични продукти и практики в самите имейли.

Уверете се, че вашите имейли са силно насочени, за да намалите цифровия безпорядък и да увеличите показателите за имейл маркетинг, като проценти на отваряне и кликвания.

Подчертайте екологичните усилия на вашата марка във вашите имейли, независимо дали чрез устойчиви материали или енергоспестяващи инициативи. Използвайте изчистени, минималистични дизайни на имейли, които се зареждат по-бързо и консумират по-малко енергия, като допринасят за по-екологичен отпечатък.

UGC за по-голяма автентичност

Генерираното от потребителите съдържание (UGC) ще продължи да играе жизненоважна роля в установяването на доверие и автентичност в имейл маркетинга. Включването на клиентски отзиви, препоръки и потребителски снимки в имейлите предоставя социално доказателство, което може да повлияе на решенията за покупка.

Клиентите са склонни да се доверяват повече на истинска обратна връзка от клиенти, отколкото на брандирано съдържание, което прави UGC мощен двигател на реализациите.

Представянето на UGC във вашите имейл кампании ще помогне на вашата марка да изглежда по-надеждна и да установи по-силни връзки с потенциални клиенти. Освен това видео ревюта или снимки на клиенти, показващи техния опит с вашите продукти, могат да насърчат чувството за общност и да подобрят ангажираността на клиентите.

Как да развивате екипа си, за да се адаптират организациите към бурните промени в технологичния сектор? Как съвременният изкуствен интелект променя икономиката и живота на хората? Какви са добрите практики при приложението на изкуствен интелект в бизнеса? Всичко това и още ще научите на AI Innovation Summit! Повече за конференцията, програмата и лекторите можете да научите ТУК.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.