Как да подобрите отваряемостта на имейлите?

email-pixabay

Представете си за момент, че имейлът не съществува. Вместо това, за да представите и да движите бизнеса си, трябва да излезете на улицата и да говорите с хората, които минават наблизо. Да кажем, че тези хора ви игнорират, а вие започвате да крещите, за да привлечете вниманието им. Би било разбираемо, ако тези хора започнат да заобикалят мястото, на което сте застанали, или започнат да преминават със слушалки в ушите. Това е проява на здрав разум – ако ядосате хората, те ще се откажат от вашия бизнес.

Същото може да се каже и за имейлите, които изпращате. Ако не сте внимателни и просто викате на всеки, който минава наблизо, тогава хората ще започнат да игнорират съобщенията ви, пише онлайн изданието business2community.com. Затова е важно да управлявате изпращането на имейли. Изданието обсъжда няколко идеи как да се случи това.

Система за двойно отказване

Всички сме виждали безброй пъти отметката, с която можете да потвърдите, че искате, или да се откажете от получаването на промоционални мейли. Това е т.нар. единична система за отказ, която е отличен инструмент за бързо разрастване на списъка ви с имейли. Тя обаче не е толкова чудесен начин да намирате висококачествени клиенти. Хората може да ви дадат имейл адрес, който никога не проверяват, бързо да се отпишат от бюлетина в последствие или пък да маркират мейлите ви като спам, защото са получили това, което са искали от вас.

Най-лесният начин да предотвратите това е внимателно да разширите списъка си със съобщения чрез въвеждане на система за двойно отказване. Това обикновено е под формата на имейл за потвърждение след първоначалната регистрация, в който се иска допълнително потвърждение, че получателят действително би искал да получава промоционални имейли.

Въпреки че първоначалната възвръщаемост ще бъде по-ниска, този метод гарантира, че по-голямата част от вашите получатели ще бъдат ангажирани клиенти и заинтересовани лица, които отварят имейлите ви и е много по-малко вероятно да ги маркират като спам. Първоначалното ограничаване на растежа на списъка ви с мейли гарантира по-добра цялостна ангажираност и по-дългосрочна сигурност.

Сегментирайте списъка си с мейли

Наскоро Mailchimp проведе проучване относно предимствата на сегментирането на списъците с мейли. Данните, които се получиха, са доста убедителни. Сравнявайки сегментирани и несегментирани кампании, Mailchimp отчита по-голям успех при сегментираните.

Сегментирането на имейл списъци е маркетингова техника, която разделя списъци с имейли въз основа на някакви условия - възраст, доходи, образование и т.н. Данните показват, че сегментираните кампании са събрали с 14.31 процента повече отваряния и двойно повече кликвания. Това отразява общата тенденция в маркетинга: персонализацията работи.

Отминаха дните на рекламата, с която просто слагате един билборд или публикувате плакат, за да се опитате да накарате колкото се може повече хора да го видят. Около 90% от тези хора изобщо не се интересуват от вашия продукт или услуга. Рекламата в социалните медии е популярна, защото е рентабилна и защото е конкретно насочена към подходяща аудитория.

Сега, когато успяваме да се обърнем директно към потребителите, тази практика се превърна в очакване. Много от нас са запознати с изненадата и досадата, която изпитваме, когато уж персонализирана реклама на уебсайт няма нищо общо с нашите интереси. Казано по-просто, хората обичат да се чувстват като индивиди, така че се отнасяйте към тях като към такива.

Един лесен начин да сегментирате списъка си с имейли е да категоризирате хората въз основа на местоположение, демографски признаци или предишни покупки.

Загрейте интернет доставчика си

Изкушаващо е незабавно да изпратите имейл до целия си списък с контакти. В края на краищата имате внимателно култивиран списък с хора, които искат да чуят повече от вас и да се ангажират с вашата марка. Разбира се, че искате да се свържете с тях възможно най-скоро.

Само че почакайте малко. Ако започнете да изпращате имейли на всички наведнъж, вашият интернет доставчик ще регистрира огромен скок на активността, което не е добре. Това ще изглежда подозрително, сякаш списъкът ви с контакти е хакнат. Точно така се случва истинският спам.

За да избегнете поставянето на червен флаг, действайте бавно. Започнете с изпращането на имейл на само един сегмент от списъка си с контакти. След това продължете с втори, с трети и т.н. С течение на времето можете да увеличавате броя мейли, който изпращате, на редовни интервали. Ускорявайте плавно, защото ако има резки скокове, доставчикът ви ще заподозре нещо лошо.

Няма твърдо правило с какви темпове да ускорявате. Преценете спрямо размера на списъка ви с мейли.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.