Грешките в имейл бюлетина, които дори маркетолозите допускат

Грешките в имейл бюлетина, които дори маркетолозите допускат

Автор: Netpeak

Недоволни ли сте от резултатите на email маркетинг бюлетина си? Знаете ли, че може би изпращате имейлите си с грешки, поради което получателите не искат да извършат желаното от вас целево действие или ви маркират като спам?

Не губете време - променете бюлетина си, за да не бъдете задминати от конкурентите си.

Помислете за темата на имейла

Именно темата е тази, която "привлича" погледа на потребителя. Ако се заинтересува, той ще отвори посланието.

За да напишете правилната тема:

  • Изберете подходящия тон за аудиторията си, не бъдете прекалено скучни или твърде закачливи. Възрастта и интересите на потребителите определят допустимата реторика, а не предложението;
  • Не злоупотребявайте с информацията, старайте се темата да отговаря на съдържанието и да не дава фалшиви обещания. Не заблуждавайте съзнателно;
  • Персонализирайте имейлите си;
  • Задавайте подходящи и интересни въпроси;
  • Оперирайте с числата, които могат да завладеят четящия;
  • Премахвайте знаци от типа !!!, ???, $$$ и като цяло се опитайте да не прекалявате с препинателните и специалните знаци/емотиконки;
  • Бъдете лаконични в темата - до 40 знака за мобилни устройства и до 60 знака за настолни компютри.

Спомнете си за прехедъра

След темата на бюлетина ви идва още един текст и това е прехедъра. Неговата функция е да допълни темата на имейла, така че потребителят да разбере точно за какво става дума в него. Ако не обърнете внимание на това, ще създадете впечатлението, че самият подател не е прегледал писмото си преди да го изпрати в базата данни.

  • Напишете в прехедъра срока на валидността на промоцията или размера на отстъпките;
  • Увеличете любопитството, ако целта на темата на писмото е такава;
  • Персонализирайте писмото, като се обърнете по име към получателя;
  • Отправете призив за целенасочено действие.

Проверете граматиката и пунктуацията си

Печатни, правописни и пунктуационни грешки, оформление "на бърза ръка" и шрифтове с "ослепителни" цветове - всички те, поотделно или заедно, оставят неприятно впечатление.

  • Преди да изпратите бюлетина, прегледайте текста няколко пъти и го проверете с онлайн приложение за проверка на правопис;
  • Използвайте правилните тирета (има средни и дълги) и кавички в случаите на цитати и където трябва да цитирате дума в цитираната фраза;
  • Направите дизайна приятен за окото;
  • Разделете текста на параграфи - разредете го с връзки, списъци, тематични картинки и бутони.

Оставете информация за себе си накрая

Странно е да получавате писма от неизвестен подател. На тях обикновено не се реагира.

  • Посочете всички начини за връзка: поща, телефон, добавете бутони за социалните мрежи и чат;
  • Формулирайте на разбираем език;
  • Предразполагайте към общуване.

Добавете снимка на служителя или хубави думи в края на писмото. Това оставя приятно впечатление от личната комуникация. Важно е също да има телефонни номера (ако е приложимо), имейл, връзки към чатове във Viber и Skype, бутони за социалните медии

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.