Новото десетилетие ни насърчава да внедряваме иновации и да прокарваме границите все по-далеч. Затова и бизнесът трябва да обмисли тенденциите и да ги възприеме в рекламната си стратегия.
В свят, в който потребителите обръщат по-малко внимание на рекламата от всякога става все по-важно да създавате онлайн реклама, която да ангажира. Според данни на RevJet 73% от потребителите не харесват компаниите, които пускат повтарящи се съобщения, а 42% смятат, че рекламите, които виждат на цифрови носители, не отговарят на техните нужди, пише онлайн изданието blog.bannerflow.com.
Изданието разглежда в детайли тенденциите в онлайн рекламата и доброто и приемане и предлага шест основни тренда.
Контекстуално таргетиране
Отделете време да обмислите контекстуалното таргетиране как да го включите в своята онлайн реклама през 2020 г. Този тип насочване представя бранда ви пред потребителите по естествен начин, подобрявайки ангажираността и потенциала на клиентите.
Контекстуалното насочване, по-просто, подобрява релевантността на вашата реклама. Това е стратегия за насочване, при която рекламата се представя в зависимост от пригодността й към уебсайт или страница. Използването на контекстуално насочване означава, че рекламата ви ще се показва, ако съвпада с ключови думи, теми, навици на сърфиране и други подобни. Това създава персонализирана връзка между това, което предлагате, и това, което потребителят потенциално търси.
Това всъщност е много стара и проста стратегия, която по същество поставя най-подходящите реклами в правилния контекст. Контекстуалното насочване предлага лично докосване и подобрява шансовете ви за постигане на реализация. Вашата реклама ще се показва само на страници, които се считат за уместни за вашия продукт или услуга. Това гарантира, че сте забелязани от онези, които са по-склонни да обмислят да купуват от вас.
Контекстуалното насочване е полезно и за поверителността, тъй като рекламата се показва въз основа на съдържанието и ключовите думи, представени на уебсайта, а не на потребителите. Това е полезно и по отношение на промените в GDPR, тъй като означава, че докато продължавате да изграждате най-важния си списък с клиенти, все още сте в състояние да се покажете пред правилните хора.
Таргетиране на поколението Z
През 2020 г. ще станем свидетели на повече нови тенденции в рекламата, които целят да привлекат вниманието на представителите на поколението Z. Това е поколението на възраст от 7 до 24 години, които все повече навлизат на пазара и започват да взимат решения за живота си.
Има няколко неща, които трябва да имате предвид, когато възприемате подход, насочен към представителите на това поколение. От най-съществено значение е мобилността. Когато създавате съдържание за вашия сайт или реклама, важно е да поставите на първо място използваемостта на мобилните устройства. Уверете се, че всичко, което създавате, работи на мобилни платформи, тъй като е по-вероятно представителите на поколението Z да консумират онлайн съдържание чрез своя смартфон или таблет.
Ако вашият бизнес поставя на първо място устойчивостта, уверете се, че го предавате в своята онлайн реклама. Представителите на поколението Z държи на устойчивите покупки и екологичните процеси, така че ако това е нещо, което вашият бизнес прилага, разпространете иинформация и привлечете вниманието им.
Подкрепете вашата онлайн реклама в социалните мрежи. Не разчитайте на PPC и съдържанието на вашата страница, уверете се, че използвате социалните медии, за да предавате съобщението си. Instagram, Twitter и Snapchat са популярни платформи сред представителите на поколението Z, както и Tik Tok.
Алтернативи на бисквитките
The Interactive Advertising Bureau (IAB) обяви, че предлага нов подход към онлайн бисквитките. Вместо да проследявате къде се кликва и търси онлайн, на потребителите им се причислява идентификатор. Компаниите обаче трябва да отговарят на определени стандарти за поверителност, за да имат достъп до този идентификатор.
Как краят на бисквитките може да повлияе на онлайн рекламодателите? Те няма да планират аудиторията си по канали. Вместо това онлайн рекламата ще се насочва към азарната им аудитория навсякъде. Контекстуалната реклама също ще стане по-добра, ще има по-голям смисъл за потребителите и ще прави по-подходящи предложения. Чрез подобряване на поверителността има и по-малък риск от нарушаване на личните данни и измами.
Тази промяна все още не е настъпила. Това обаче ще се отрази на онлайн рекламата в бъдеще, ето защо е важно бизнесите да са готови да се адаптират.
Очаквайте продължение на материала!