Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | November 26, 2020

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Десетте най-важни тенденции в маркетинга на неправителствения сектор за 2021 г. (II част)

Десетте най-важни тенденции в маркетинга на неправителствения сектор за 2021 г. (II част)

Остават по-малко от 3 месеца до началото на новата година и сега е моментът да започнете да планирате занапред. Светът на маркетинга, особено дигиталният, винаги се променя. Докато изграждате бюджета и промоционалната стратегия за вашата организация с нестопанска цел, трябва да планирате колкото можете повече.

Това е по-лесно да се каже, отколкото да се направи, особено в толкова нестабилна среда като тази, пише онлайн изданието business2community.com. Както при много други индустрии, COVID-19 обърна нестопанския сектор с главата надолу. Това добавя към и без това бързата промяна в темпото в онлайн маркетинга, за да направи прогнозирането на тази предстояща година по-предизвикателно и сложно от всякога.

Изданието обобщава 10 тенденции и прогнози за маркетинга за организациите с нестопанска цел през 2021 г., всички базирани както на външни изследвания, така и на собствен опит.

Първа част на материала прочетете тук!

Видеото е задължително

Подобно на персонализацията, видеото от известно време е маркетингова тенденция дори в неправителствения сектор. 2021 г. ще бъде годината, в която най-накрая ще достигнем критичната точка. Ако не използвате видео като част от маркетинговия си микс, пропускате и не удовлетворявате очакванията на аудиторията си.

Според Cisco видеото се очаква да представлява 82% от целия онлайн трафик през следващата година. Вероятно затова явно мнозинството от хората искат маркетолозите да произвеждат повече видеоклипове.

Време е да влезете в крак с тази тенденция. Организацията с нестопанска цел е особено подходящ сектор за видео, като нейните движещи се визуализации са идеалното съчетание за емоционални и лични призиви.

Нови възможности (и очаквания) за дарителския процес

Колко лесен е процесът ви за събиране на дарения? Отговорът на този въпрос може да промени начина, по който мислите за процеса. В близкото минало видяхме драстични подобрения в процес, например набиране на средства чрез социалните медии, които ви позволяват да дарите без да никога да напускате платформата.

След като има възможности за пазаруване с един клик, защо да няма и такива дарения. Ето предизвикателството - можете ли да срещнете дарителите си в любимия им канал и да направите така, че даряването да отнеме 30 секунди? Това очаква вашата публика.

Повторно ангажиране на пропуснатите дарители

Лесно е да се прогнозира, че вашите съществуващи донори ще имат значение повече от всичко останало през останалата част на тази година и през следващата година. Тъй като COVID-19 има ограничена финансова гъвкавост, донорите са склонни да се върнат в своята „зона на комфорт“ и да даряват само на институциите, с които са запознати и на които вярват.

Какво ще кажете за тези, които са ви дарили в миналото, но вече не го правят? Сега има възможност да се изгради стратегия за тях. Възможно е да нямат пари или да са насочили вниманието си към други възможности за дарителство. Повторното ангажиране на тези отпаднали донори е решаващ начин да ограничите променливостта на аудиториите.

Важно е да разполагате с база данни или платформа, която лесно идентифицира отпадналите ви донори и ги сегментира в една група. Трябва да разполагате и с инструменти а анализ и отчитане, които ви позволяват да намерите обединяващите характеристики на тази отпаднала група от донорски аудитории. След това едно убедително съобщение, което да ги подтикне към действие, може да ги активира.

Отглеждането на поддръжници изгражда предсказуемост

Най-приоритетната ви група в маркетинговата ви стратегия са надеждните дарители, които са в основата на вашата стратегия за набиране на средства. Това означава две неща преди всичко:

Поддържане на ангажираността на настоящите ви поддръжници, за да сте сигурни, че ще останат верни и близки членове на вашата основна аудитория.

Значителни усилия за отглеждане на нови поддръжници.

Последното може да се окаже много трудно. Само краткото стойностно предложение, съчетано с последователни, ангажиращи комуникации, специално за тези аудитории през каналите може да направи това възможно и реалистично. Когато го постигнете обаче, ползите са значителни.

Качественото съдържание е основно

Според едно проучване 92% от организациите с нестопанска цел използват поне някаква форма на маркетинг на съдържание, докато 65% от тях са увеличили темпото си на производство на съдържание. С други думи, съдържанието е страшно много.

Много неправителствени организации се възползват от разказването на истории чрез социалните медии, вкл. видео и платформи като TikTok. Възходът на инструменти като Facebook и Instagram Stories допълнително спомогна за тази възможност.

Независимо какво съдържание публикувате или какви канали използвате, качеството е на първо място. Всяко съдържание трябва да даде на вашата аудитория представа за вашата кауза и организация. Ако можете да постигнете това през 2021 г., вече печелите.

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.