Икономическите сектори се трансформират с чудовищна скорост заради пандемията от новия коронавирус. Един от секторите, които са най-засегнати от бурните промени, е електронната търговия.
Някои играчи изгубиха битката с вируса, докато други – като например гигантът Amazon закрепиха мястото си като крайъгълни камъни на световния пазар, пише онлайн изданието entrepreneur.com.
Данните показват, че 75% от поколението на милениалите купуват стоки онлайн, които никога преди не са купували. Това дава още по-голям потенциал за широкомащабен бум на електронната търговия. Последните няколко месеца направиха индустрията по-раздробена и конкурентна от всякога.
Балониращ пазар
Между април 2019 г. и април 2020 г. онлайн поръчките на дребно нарастват с близо 150 процента - безпрецедентен скок, който показва колко много блокирането на икономиката ускорява тенденцията за преминаване към електронно пазаруване. Дигиталните продажби представляват все по-голям и по-голям дял от всички продажби, а компаниите на върха привличат лъвския дял от новия бизнес.
През второто тримесечие на тази година Amazon отчете онлайн продажби за 88,9 милиарда долара, а Walmart за първи път достигна 10 милиарда долара от интернет продажби.
Тъй като светът се опитва да възприеме начин на мислене, фокусиран върху електронната търговия, големите компании с инфраструктура за обработка на големи обеми поръчки и доставки в същия ден изтласкват по-малките играчи. Нараства и подозрението, че Amazon може да използва собствена платформа, за да подкопае конкурентите си. Това означава, че бизнесът за електронна търговия се нуждае от подходящите ресурси, за да се открои на пазара.
Промяна на електронната търговия към по-добро
В отговор на това все повече платформи подобряват инструментите си, за да помогнат на фирмите сами да проникнат в света на електронната търговия. Платформата за свободна практика Fiverr представи нов инструмент, наречен The Shift, предназначен да помогне за рационализиране на прехода от търговия на дребно в света на цифровите продажби.
Съществуващите платформи, предназначени да улеснят електронната търговия, редовно изпреварват прогнозите за приходите.
Сега, когато има повече от достатъчно налични инструменти, за да може всеки да навлезе в света на електронната търговия, начинаещите дигитални предприемачи се нуждаят от няколко различни вида ресурси, за да постигнат успех: насоки, наставничество и прозрение.
Сътрудничество електронната търговия
Сътрудничеството винаги е било в електронната търговия и 2020 г. направи това твърдение по-вярно отвсякога. Следващите няколко месеца ще бъдат решаващ период в историята на електронната търговия, определящ кои ще бъдат жизнеспособните играчи за следващото поколение виртуални пазарувания. Различни събития могат да ви помогнат да получите знанията и връзките, които са ви необходими, за да включите бизнеса си в тази група.