Международната експанзия и трансграничните продажби са от ключова важност за онлайн търговците

e-commerce

Ръководителите на фирми в световен мащаб разглеждат международната експанзия и намирането на нови трансгранични клиенти като критично важни за стимулиране на растежа с оглед на наближаващото празнично пазаруване.

По-голямата част от анкетираните лидери на компании за онлайн търговия (87%) смятат, че разширяването на трансграничните им операции е една от най-големите възможности за растеж през следващите години.

В момента две от три компании (66%), които продават онлайн, търгуват и трансгранично. Тези продажби представляват почти една трета (31%) от приходите на бизнеса.

Дори при значителни приходи от трансгранични продажби, повече от половината (51%) от компаниите, които вече имат предлагане към международни клиенти, се нуждаят от помощ за оптимизиране на своите чуждестранни онлайн продажби.

„Данните са ясни – трансграничността е основна възможност за растеж. Това не е лесно, особено за малкия бизнес”, казва Сюзан Кериър, глобален ръководител във Visa на продажбите и покупките на търговци.

Празниците в края на годината означават продажби по целия свят

Празниците в края на годината осигуряват повече от една четвърт от годишните приходи за по-голямата част от търговците (86%), които са включени в проучването. Този пиков период е от решаващо значение за дигиталната търговия по целия свят.

От проучването Visa GME става ясно, че мениджърите в електронната търговия продължават да навлизат целеустремено на нови пазари, за да останат конкурентоспособни през този период.

Въпреки възможностите, които предоставя трансграничната онлайн търговия, някои от анкетираните изразяват опасения относно редица фактори. По-конкретно, през празничния сезон тази година засилената конкуренция се счита за най-големия риск от повече от половината респонденти (52%).

Други глобални фактори също оказват влияние – търговската политика се посочва за риск най-често от американските (34%) и китайските (54%) компании, докато в Европа това е несигурността, отбелязана от 64% от респондентите от Обединеното кралство.

„Няма двама еднакви търговци, потребители или региони. Затова е изключително важно търговците да разбират цялостната картина. Данните са в основата на това, казва Кериър.

Търговците трябва да разберат кои са техните настоящи и бъдещи клиенти и откъде идват. След това да изготвят своите предложения спрямо специфичните им потребности, допълва се в проучването.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.