Как персонализирането на работното място може да подобри изживяването на служителите

Как персонализирането на работното място може да подобри изживяването на служителите

Персонализирането се превръща в търсено предимство на работното място. Служителите вече не приемат общо преживяване, което не ги подкрепя като индивидуалности.

От стратегията за обучение на новоназначени служители на организацията до бонусите, лидерите трябва да възприемат персонализирането във всеки етап от опита на служителите, пише Forbes.

Ако последните няколко години са научили бизнеса на нещо, то е, че не всеки служител трябва да се вписва в общите планове, сегменти и персони - подобни на тези, които се планират и в маркетинга.

Всъщност, според едно проучване, 66% от служителите биха избрали да получат два билета за събитие по техен избор, вместо трикратната стойност на тези билети, платена в тяхната заплата за една година.

Ясно е, че персонализирането под формата на признание, награди и по-широко изживяване на служителите е от ключово значение. В проучването Future of Work на Monster за 2021 г. 75% казват, че виртуалното наемане затруднява оценката на ценностите и културата на компанията и как те се съгласуват с техните собствени.

Чрез персонализиране на преживяването на кандидата за работа и служителите в трудовия им път в конкретна компания организациите могат да сведат до минимум този проблем. От персонализирани съобщения до директна комуникация с хората, специалистите по подбор на персонал трябва да установят истински взаимоотношения с тях.

Персонализирани придобивки

В Обединеното кралство фирмите се справят с перспективата за рецесия при ниво на инфлация, което приближава 10%. Кризата с разходите за живот създаде собствена епидемия и както работодателите, така и служителите са обременени от растящите цени.

Във времена на нестабилност работодателите са притиснати да увеличат заплатите. Това обаче никога не е толкова лесно, особено за малките и средни предприятия. Въпреки това персонализирането на доходите на служителите може да бъде достъпното решение за фирмите.

Като разбират обстоятелствата, пред които са изправени служителите, лидерите могат да преосмислят пакетите от бонуси, с които подкрепят начина на живот на служителите си. Един такъв пример са членствата в спортни клубове и фитнеси. Освобождаването на служителите от тези разходи може да помогне точно толкова, колкото и увеличението на заплатата.

Персонализирано обучение и адаптиране на нови служители

Фазата на адаптиране е особено важна и трябва да бъде персонализирана. Значителен дял - около 30%, от служителите напускат работата си през първите 90 дни, според различни данни.

Липсата на комуникация е причината за този проблем, като повечето служители смятат, че са били накарани да вярват по време на интервюто, че работата им ще е различна.

Като всяко въведение най-важно е първото впечатление. Общата стратегия за адаптиране ще доведе до обезценяване на служителите. Така им демонстрирате, че организацията няма интерес към тях като към личности.

Лидерите могат значително да подобрят своята фаза на включване чрез персонализиране. Това означава разбиране на най-добрия начин за комуникация с новите служители и работа с тях, а не срещу тях. Комуникирайте ефективно и го правете по начин, който е най-подходящ за съответния служител. Новите служители трябва да бъдат канени на социални събирания и да получат възможност да се срещнат с всички членове на екипа преди първия им работен ден.

Подобни тактики водят до по-голяма ангажираност, помагат на хората да се установят и създават чувство за принадлежност.

Персонализирано кариерно развитие

Кариерното развитие е от съществено значение за нашия трудов живот. Липсата на възможности често кара служителите да напускат. По-лошото е, че организациите инвестират в обучение и развитие в грешни области.

Всички имаме груба представа къде искаме да стигнем в кариерата си и без правилната подкрепа напредъкът може да изглежда илюзорен. Компаниите трябва да покажат своята подкрепа за индивидуалните интереси на своите служители. Това изисква обсъждане на техните цели и кариерни амбиции.

След възхода на електронното обучение сега процъфтява персонализираното обучение. Това означава да посрещнете индивидуалните интереси на служителите си, като преодолявате техните пропуски в уменията. Така се подобрява ангажираността на служителите и задържането.

Когато става въпрос за кариерно развитие, то върви ръка за ръка с ученето и развитието. Чрез персонализираното обучение идва възможността да развием нашите роли на работното място. Лидерите трябва да признаят тази връзка и да работят със служителите, за да осигурят ясни цели за бъдещето.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.