"Бъдещето на медийното планиране и рекламните комуникации 3.0" -трансформации и тенденции
24 Ноември Къде?: Хотел Новотел София, зала "Париж"
Програма
09:30 - 10:00 Регистрация и Кафе
Moдератор: Стоян Стоянов, Основател на ProWay Communications
10:00 - 10:10 Добре дошли! Надя Гогова, Управител, сп. ENTERPRISE
10:10 - 10:50 "Трансформации чрез иновации", Мария Грашнова, Изпълнителен директор Карат България част Dentsu Aegis Network
Глобалните трендовете в областта на медийното планиране, с фокус върху Европейският пазар и в частност България.
Ефективното медия планиране и как работи то на практика (където ще бъдат представени накратко уникален инструмент с който агенцията ни работи на пазара и който дава възможност да се измери ефективността на различни видове медия микс в зависимост от поставените цели на дадена кампания и как този микс може да бъде оптимизиран, за да бъдат постигнати в максимална степен поставените за съответна кампания цели).
10:50 - 11:20 "Ефективно програматично купуване на реклама " - възможно ли е в голямата медия? Благовест Йорданов, Мениджър "Проекти" в АdWise, автоматизираната рекламна платформа на Нет Инфо
11:20 - 11:40 Кафе пауза
11:40 - 12:10 Презентация на Зарина Генчева, Председател Tранспортна индор и аутодоор рекламна асоциация
12:10 - 12:45 Case Study - участие на представители маркетинг мениджъри на компании с едни от най-успешно реализираните рекламни кампании - Гергана Нойкова, Маркетинг мениджър Фикосота , Ясен Димитров, Мениджър бизнес комуникации УниКредит Булбанк, Ралица Милчева и Снежана Митева, Дивизия "Продукти без лекарско предписание Актавис АД, покана към Загорка АД
12:45 - 13:00 Изводи, коментари и закриване
13:00 Коктейл и възможности за networking и обмяна на идеи