Георги Малчев разкрива предизвикателствата при дигиталната трансформация за дигиталния маркетинг на Digital Transformation Forum 2016

14455764_10211012195646621_2086558283_o

Бизнесът вече е цифров, а технологиите са основа за създаване на стойност за потребителите и за генериране на приходи. Тенденция, наблюдавана в предприятия с различен мащаб и от различни индустрии, е преходът от използване на технологиите не само като инструмент за автоматизация на бизнеса, а като средство за генериране на приходи, търсене на клиенти и навлизане на нови пазари.

 

За да бъде успешна една компания, тя трябва да работи и мисли дигитално, да ангажира потенциаллните потребители, да наложиш бранд в цифрова среда, да бъде проводник на стоката и услугата към клиента

Какви са предизвикателствата при дигиталната трансформация за дигиталния маркетинг  и как да планираме стъпките и да надградим постигнатите резултати? Това ще разберете от презентацията на управителя на Xplora и един от най-успешите digital marketing експерти у нас - Георги Малчев на форум „Трансформиране на бизнеса - дигиталната реалност 3.0” – трансформации и тенденции. Събитието ще се проведе на 8 ноември в хотел София Балкан.

Георги ще покаже реални примери от практиката за успешни дигитални компании и ще разкаже как да оцените вашия дигитален маркетинг.

На форума ще имате възможност да се срещнете с водещи експерти в бранша, ще научите за тенденциите, които определят дигиталното бъдеще, както и каква е ролята на Big Data за една маркетингова стратегия.

Събитието се организира с подкрепата на IAB България, Дигитална Национална Коалиция, Изпълнителна агенция за насърчаване на малкия и среден бизнес (ИАНМСП) и Българска търговско-промишлена палата (БТПП).

Медийни партньори са Нетинфо,Калдата и EventsPRO.bg

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.