TikTok ограничава хаштаговете за публикации

TikTok ограничава хаштаговете за публикации

Всички, които редовно публикуват в TikTok, със сигурност са видели едно изскачащо известие през последните няколко седмици. Платформата информира потребителите си, че въвежда ограничение от пет хаштага за публикации.

Така социалната мрежа за споделяне на видео ограничава броя на таговете за теми, които да се добавят към клиповете, пише socialmediatoday.com.

Като се има предвид еволюцията на алгоритмите на социалните платформи, които откриват интересите на потребителите въз основа на тяхната ангажираност, хаштаговете са по-малко важни за таргетиране сега, отколкото бяха преди. Все повече хора също разчитат на алгоритмите да им показват съдържание, което ще им хареса, вместо да търсят ръчно чрез хаштагове.

Всъщност повечето платформи преразглеждат подхода си към хаштаговете. X например ги премахва от рекламите, LinkedIn обезценява хаштаговете за откриване, а Threads ограничава собствените си тагове за теми до един на публикация. Instagram също експериментира с ограничение от пет хаштага, като идеята е, че надвишаващите този брой водят до злоупотреби и спам.

Ако искате да се подготвите за задълбочено разбиране на позиционирането и изграждането на бранове в TikTok & Instagram, вижте повече за обучението TikTok & Instagram Marketing Masterclass ТУК

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.