Празничното пазаруване и тази година се очертава да започне по-рано от обичайното

Празничното пазаруване и тази година се очертава да започне по-рано от обичайното

Миналата година пазаруването за празничния сезон започна рано и изглежда, че потребителите и тази година ще направят същото.

Половината от потребителите (50%) очакват да започнат своето празнично пазаруване, преди календарът да премине към ноември, според ново потребителско проучване на Optimove, цитирано от Insider Intelligence.

На въпроса какво ще ги мотивира да купуват 65% от анкетираните посочват намалените цени.

Друг значителен сегмент, 26%, изглежда е повлиян от проблемите с веригата на доставки от времето на пандемията. Тези потребители искат да си гарантират, че желаните от тях артикули ще са налични навреме за празниците.

Близо седем от всеки 10 (69% от анкетираните) купувачи казват, че цената е основният фактор, който ще влияе върху решенията им за покупка по време на празниците, изпреварвайки качеството (56%) и удобството (41%).

Четирима от всеки петима (80% от анкетираните) потребители посочват, че цената ще ги накара да опитат нова марка или магазин, а 59% смятат, че по-добрите цени биха ги мотивирали да пазаруват на непланирано място.

Изводът от проучването е, че търговците на дребно трябва да действат рано и да са ценово агресивни, за да са атрактивни за купувачите.

Търговците трябва да се уверят също така, че поддържат стабилни наличности.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.