Пет причини защо дисплейната реклама никога няма да изчезне

Пет причини защо дисплейната реклама никога няма да изчезне

Изходящият маркетинг не е любим на всички. За маркетолозите изходящият маркетинг е по-малко конвертиращ (но не по-малко ефективен) от входящия, изисква по-креативни убеждения, защото брандовете се представят пред потребителите, вместо потребителите да търсят компаниите за информация.

За потребителите на мрежата това е откровено прекъсване на гледането на мемета и забавни видеоклипове или - още по-лошо, работата им. Затова и прогнозата от 2018 г., че 30% от потребителите скоро ще използват рекламни блокери не е изненадваща, пише онлайн изданието bisiness2community.com.

Преминаването към рекламни блокери изглеждаше като край на дисплейната реклама. Въпреки широкото им разпространение обаче дисплейната реклама бележи устойчиви годишни ръстове от около 4%, като се очаква този ръст да се задържи и през следващите години, а в мобилния сегмент да се ускори и до 13% годишно.

Това е една добра причина да не отписваме дисплейната реклама като инструмент от маркетинговата стратегия,защото тя може да направи много за бранда ви.

Дисплейната реклама генерира осведоменост за марката

Банерните реклами получават лошо представяне през повечето време, защото не виждате висока конверсия в сравнение с някои други форми на дисплейна реклама. Проучване на Think with Google показа, че 0,6% от показванията на банери са получили кликване, но това не означава, че банерните реклами не конвертират. Те просто не конвертират точно там, където са показани.

Банерните реклами генерират осведоменост за марката. Дори когато потребител види рекламата и не регистрира съзнателно това, което е видял, то същият потребител по-вероятно ще разпознае вашата марка следващия път, когато я види, а това увеличава вероятността за кликове. Видеоклипът може да набира сериозна популярност онлайн, но просто няма заместител на банерните реклами, когато става въпрос за повтарящи се подсъзнателни съобщения.

Най-достъпната дисплейна реклама

Банерните реклами са най-достъпната дисплейна реклама за бизнеса от типа РРС. Те са по-евтини за създаване и за споделяне на множество платформи. Можете да използвате софтуер за цифрово публикуване, за да създавате свои банерни реклами сами, или да плащате на професионалисти за графичен дизайн и копи. Дори и да решите да наемете професионалисти, разходите ще бъдат ниски поради малкия размер и простотата на рекламата.

След като вашата реклама бъде създадена, можете да си партнирате с дисплейни рекламни мрежи, за да я публикувате. Можете да я публикувате и сами. Не забравяйте, че всичко е свързано с осведомеността за марката. Уверете се, че потребителите могат бързо да разберат кого представлява рекламата и какво предлагате.

Насочват трафик

Вашата целева аудитория е един от най-критичните фактори във всяка маркетингова кампания, която провеждате. Съсредоточаването на усилията ви върху хората, които най-вероятно ще се нуждаят от и ще искат вашите продукти и услуги е най-ефективният начин да увеличите максимално възвръщаемостта на рекламните си разходи (ROAS) и процента на реализация навсякъде.

Банерната реклама ви позволява да се насочите към аудиторията си, след което допълнително квалифицирате вашия уеб трафик. Хората, които кликнат върху банерната ви реклама, ще бъдат жизнеспособни, потенциални клиенти. В противен случай те нямаше да кликнат върху рекламата. Ако имате кликвания, които не са насочени или квалифицирани, трябва да преосмислите разположението и дизайна на рекламите си.

Проследяване на успеха

Платформите за показване на реклами ви помагат да проследите успеха си и да оптимизирате кампанията си. Така ще развивате маркетинговата си стратегия според ситуацията.

Някои видове реклама са по-лесни за проследяване от други и банерната реклама е един от тях.

Големите марки могат да използват рекламни сървъри за пълен контрол, докато по-малките марки могат да си партнират с рекламни мрежи, за да получат лесен достъп до качествен трафик. Ще знаете дали рекламата се вижда от достатъчно хора, дали дизайнът и съдържанието ѝ са ефективни и дали трябва да коригирате стратегията си, за да подобрите ROAS.

Можете да провеждате по-дълги кампании с по-малко ресурси

Банерната реклама ви позволява да поддържате продължителни кампании, без да жертвате много ресурси за управление и проследяване. Това от своя страна увеличава ROAS по два начина.

Първо, изразходването на по-малко ресурси за управление на кампаниите ще ви струва по-малко, така че възвръщаемостта ви ще бъде по-висока, но голямата възвръщаемост се генерира от познаване. Дълготрайната кампания в множество платформи поражда вид познанство, което е важно за реализациите и продажбите.

Как да започнете банерна рекламна кампания

Днес това е изключително лесен процес. Обикновено започвате с избор на тип и име на банер, качване на вашата графика, добавяне на връзка и придружаващ текст (това ще се показва само в някои браузъри/уебсайтове) и стартиране на вашата кампания. Целият процес можете да делегирате и на външни специалисти.

Някои напреднали рекламни мрежи предлагат не само качествен трафик, но и алгоритми за автоматична оптимизация, които помагат на банерите ви да конвертират (което е рядкост в дисплейната реклама). В този случай стартирането на кампания е дори по-лесно, отколкото в първия случай, но това решение ще доведе до по -малък контрол и разбиране на трафика.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.