Какво е влиянието на дисплейните реклами върху търсенето?

Какво е влиянието на дисплейните реклами върху търсенето?

Дисплейните реклами нямат пряк ефект върху оптимизирането на търсачките, но пускането на дисплейни реклами все още може да увеличи ценния трафик от органично търсене към уебсайта на вашата компания.

Business.com обяснява въздействието на дисплейните реклами и как бизнесите могат да увеличат максимално възвръщаемостта на инвестициите си.

Какво представляват дисплейните реклами

Дисплейните реклами са реклами в интернет, които съдържат неподвижни или движещи се изображения. Виждат се най-вече в емисии на социални медии, сайтове, блогове.

Има 10 вида дисплейни реклами.

Банерни дисплейни реклами/статични реклами: Неподвижни изображения, които често са комбинация от снимка, графики и текст с бутон с подканваща фраза.

Видеореклами: Видеоклипове (обикновено MP4, .mov или .wmv файлове) с връзка към уебсайта или целевата страница на марката; най-често се вижда в сайтове за социални медии и YouTube.

Анимирани реклами: С движещи се GIF и HTML5 визуализации, но не и стандартно видео.

Междинни дисплейни реклами: Показват се преди страницата, която потребителят иска да посети, обикновено заемат целия екран.

Мултимедийни реклами: неподвижни изображения или видеозаписи с елементи, върху които може да се кликне, като формуляр за запитване.

Разширяеми реклами: Реклами, които заемат по-голяма част от екрана при щракване върху тях и често изискват второ щракване, за да отведат търсещия до уебсайта на марката.

Лайтбокс реклами: форма на разширяващи се реклами, които показват онлайн каталози на свързани продукти и услуги във въртележка.

Интерактивни реклами: По-завладяващи реклами, обикновено включващи геймификация и двупосочна интерактивност, предназначени да насърчават по-дълбоко ангажиране с потенциален клиент.

360-градусови реклами: Често използвани от модни и автомобилни производители, за да позволят проверка на продукт от всички ъгли, преди да щракнете върху уебсайта.

Нейтив реклами: Реклами, представени така, сякаш са връзки към статии на същия уебсайт.

Можете да насочвате дисплейни реклами към публика с определени демографски характеристики. Дълбочината на насочване зависи от социалните медии или рекламната платформа, която използвате за резервиране на дисплейни реклами. Можете също да показвате дисплейни реклами на хора, които са посещавали вашия сайт преди с кампании за пренасочване. Можете да създавате различни реклами за потребителите в зависимост от това дали преди това са кликнали върху ваша дисплейна реклама, кои продукти са разглеждали и дали са изоставили пазарска количка.

Какви типове търсения насърчават кампаниите с дисплейни реклами

Разгръщането на кампании с дисплейни реклами може да промени поведението на потребителя при търсене. След като видят дисплейна реклама, клиентите е по-вероятно да потърсят повече информация за вашата компания. Типовете търсения, които отбелязват най-голямо увеличение по време и след дисплейна рекламна кампания, са брандирани заявки за търсене и трансакционни заявки за търсене.

Брандираните заявки за търсене използват името на компанията при търсене. Трансакционните заявки за търсене често се комбинират с ключови думи като "поръчка", "пазаруване", "финанси", "покупка", "купуване" и т.н., последвани от името на марката и понякога конкретен продукт.

Това са т.нар. търсения на долната част на фунията на продажбите и са много ценни, тъй като се използват най-много от потребители, които са на или много близо до точката на покупка.

Как дисплейните реклами влияят върху търсенето

Защо хората търсят фирми, след като са видели дисплейните им реклами, може да се обясни с маркетинговата концепция за допирни точки. Маркетингова допирна точка е случай на излагане на вашата марка на вниманието на потребителя. Това може да бъде потенциален клиент, който вижда дисплейна реклама, чете публикация в блог, чете рецензия, посещава вашите акаунти в социалните медии, получава имейл и т.н.

Всяка допирна точка, която потребителят има с вашата компания, изгражда допълнително доверие във вашата марка, което е важно, тъй като липсата на доверие често нарушава сделката. Допирните точки също така увеличават разбирането на хората за това как вашият продукт може да реши проблемите им.

Повтарящото се излагане, което може да се случи чрез дисплейни реклами, също е вероятно да направи вашата марка предпочитана, когато човек мисли за бъдеща покупка. В резултат на това потребителите използват брандирани и трансакционни заявки за търсене, за да намерят информацията, от която се нуждаят, за да вземат решение.

Как фирмите могат да увеличат максимално възвръщаемостта на инвестициите в дисплейни реклами

За да увеличите възвръщаемостта на инвестициите си (ROI) в дисплейни реклами и свързани с тях органични търсения на марка и трансакции, вземете предвид следното:

Възложете работата на експерт, ако не познавате дисплейните мрежи. Рекламните ръководители имат много по-добри познания за множеството дисплейни мрежи, в които вашият бизнес може да се появи, и за пригодността на техните демографски данни за вашите продукти и услуги.

Използвайте по-добро демографско насочване. Спрете да харчите пари, насочени към потребители, чиито нива на интерес към вашия продукт или услуга вероятно са ниски. Вместо това се насочете към хората и бизнесите с реална нужда от това, което продавате. Можете да използвате анализа на клиентите, за да разберете по-добре целевата си аудитория и да проектирате съответно рекламните си кампании.

Инвестирайте в пренасочване на дисплейни реклами. Това може да намали разходите ви за действие, като същевременно генерира възвръщаемост на инвестициите, много по-висока от стандартните дисплейни реклами.

Опитайте нейтив реклами. Нейтив рекламите генерират по-високи честоти на кликване от стандартните дисплейни реклами. Плюс това вашият бизнес печели от доверието на потребителите в сайтовете с новини и информация за големите марки, на които се показват нейтив реклами.

Заложете на видеото. Според проучване, което сравнява видео и графични реклами във Facebook, установява, че видеото може да стимулира до 480% повече кликвания от статичните дисплейни реклами.

Какви други видове дигитална реклама да обмислите

Други опции за цифрово рекламиране, които привличат трафик към вашия сайт, включват маркетинг в социалните медии, оптимизация за търсачки, търсене по ключова дума, дигитален PR, имейл маркетинг.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.