Как да се подготвите за програматик тенденциите в ерата след бисквитките

Как да се подготвите за програматик тенденциите в ерата след бисквитките

През последното десетилетие програматик рекламата стана все по-доминирана от мобилните устройства. Адресируемостта, водена от предстоящото отпадане на бисквитките на трети страни, ще доведе до нарастване на алтернативните решения и рекламните технологии ще бъдат изправени пред консолидация, подхранвана от искания за прозрачност и контрол.

Според Insider Intelligence изкуственият интелект (AI) ще разшири възможностите за насочване и измерване.

Адресируемост без бисквитки

Въпреки че графикът за оттеглянето на бисквитките на трети страни се посреща със скептицизъм, решимостта на Google да ги премахне остава непоколебима. Тъй като антитръстовите регулатори дишат във врата на Google, отлагането на постепенното премахване на бисквитките ще покаже уязвимост по начин, който Google не иска.

В отговор рекламодателите могат да очакват скок в контекстуалните решения, както и да подновят интереса си към метаданните и таксономията.

Успехът на контекстуалните стратегии зависи от точната информация, която е универсално интерпретируема. Когато всеки издател маркира или категоризира съдържанието си по различен начин, това прави контекстното насочване по-малко гъвкаво.

За да се подготвят рекламодателите за свят без бисквитки, те трябва да приемат контекстуални решения и да инвестират в метаданни и таксономия за по-прецизно насочване.

Консолидация и ефективност на рекламните технологии

Рекламните технологии отдавна са закъснели за цикъл на консолидация. Промяната се движи от три фактора: нарастващото търсене на прозрачност и контрол засилва инструментите за оптимизиране на пътя на доставките.

Внимателно проверявайте и одитирайте програмните партньори, като внимавате с компаниите, които могат да разчитат в голяма степен на неточна лична информация. Следете нововъзникващите технологии и партньорства, които предлагат прозрачност и контрол във веригите на доставки. Търсете партньори, предлагащи ефективни данни за цените и итерация на инвентара.

Възможности и предизвикателства заради изкуствения интелект

Възможно е по-трудно да се намерят висококачествени рекламни разположения поради увеличаването на съдържанието, генерирано от изкуствен интелект.

Машинното обучение ще позволи подобрено насочване, измерване и анализи. Персонализираното отчитане и заявките на естествен език ще позволят на повече хора, които нямат опит в науката за данни, да генерират прозрения, които ще им дадат повече информация.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.