Девет стъпки да намалите степента на отпадане на имейлите

Девет стъпки да намалите степента на отпадане на имейлите

За да извлечете максимума от вашия имейл маркетинг, вашите съобщения трябва действително да пристигат във входящите кутии на абонатите. Ето защо внимателното наблюдаване на степента на отпадане на вашите имейли е важно.

Степента на отпадане на имейлите е един от важните показатели, но екипите за дигитален маркетинг често го пренебрегват. Ако вашият имейл не може да бъде доставен, вашето съобщение няма да стигне до абонатите, пише business.com.

Степента на отпадане представлява броя на имейлите в кампания, които се "връщат", което означава, че не могат да бъдат доставени до желания получател. Високата степен на отпадане влияе отрицателно върху ангажираността и доставянето на имейли - ключови показатели за ефективност за всяка маркетингова кампания.

Има "меко" и "твърдо" отпадане от имейл. "Мекото" е когато поради пълна входяща кутия, проблем със сървъра или необичайно голям имейл има временно забавяне на доставянето на съответния имейл. Като цяло това е по-малко проблематично.

Контактите, които водят до "меко" отпадане, не трябва да бъдат незабавно премахвани от списъците с имейли. Ако обаче проблемите продължават, може би премахването им от списъка ви с абонати би било по-добър вариант, тъй като те могат да повлияят на бъдещите кампании.

"Твърдото" отхвърляне означава, че има постоянна грешка в доставката на имейла. Това може да се случи, когато имейл адресът е неправилен или домейнът е изтекъл. Още по-лошо, твърдото отхвърляне може да е показателно за етикет за спам.

Винаги трябва да премахвате тези контакти от имейл списъка си веднага щом идентифицирате "твърдо" отпадане, тъй като повишената степен на отпадане може да доведе до определяне като спам.

Как се изчислява степента на отпадане?

Степента на отпадане е сравнително лесна за определяне, дори ако вашата компания не използва софтуер за имейл маркетинг.

Използва се следното уравнение:

(Брой върнати имейли / Брой изпратени имейли) x 100

Например ако вашият имейл бюлетин се разпространява до 10 000 контакта и 15 се върнат обратно, степента ви на отпадане ще бъде 0,15 процента.

Дори и най-добрите търговци се сблъскват с отхвърлен имейл. Приемливите нива на отпадане варират леко в различните индустрии, но трябва да бъдат средно по-малко от 2 процента. Степента на отпадане между 2 и 5 процента е леко обезпокоителна, а всичко над 5 процента е силно обезпокоително.

Как да намалите степента на отпадане на имейлите

Редовно прочиствайте имейл списъците си. Някои имейл адреси във вашия списък неизбежно ще станат неактивни с течение на времето. Абонатите могат да преминат към различен имейл адрес, а бизнес партньорите могат да се преместят в нови компании. Като прочиствате списъка с абонати, ще намалите и степента на отпадане на имейлите.

Изтрийте всички адреси, които регистрират "твърдо" връщане или не са отваряли имейл от няколко месеца. Можете да направите това ръчно или чрез услуга на трета страна.

Уверете се, че имейлите не са спам. Маркетинговите имейли трябва да са обмислени и завладяващи, а не неприятни и агресивни. Statista установява, че спамът съставлява 53 процента от имейлите, изпратени по целия свят, а доставчиците на имейл услуги са предприели стъпки за намаляването му. Това може да означава, че вашият полезен фирмен бюлетин може да бъде маркиран като спам, дори технически да не е такъв.

За да минете филтрите за спам:

-проверете за счупени изображения и други проблеми с форматирането;

-избягвайте да употребявате изрази като "100% доволни", "безплатно", "действайте веднага" и т.н., особено в реда за тема;

-задължително включете бизнес информация като адреса и телефонния номер на вашата компания в долния колонтитул на имейла;

Двойно потвърждение на имейли на абонати. Внедряването на стратегия за двойно потвърждение, когато нов абонат се регистрира за вашите маркетингови имейли, ще ви помогне да държите спам акаунтите и ботовете на разстояние, така че това е отличен начин за борба с високите нива на отпадане.

Двойното потвърждение изисква контакт да потвърди своя имейл адрес чрез първоначален имейл, който получава автоматично при регистрация. Това гарантира, че предоставеният имейл адрес е правилен и може да приема кореспонденцията. Можете също така да напомните на абоната да добави вашия маркетингов имейл адрес в списъка си с контакти.

Сегментирайте имейл списъците по ангажираност. Доставчиците на имейл услуги анализират много различни показатели в опит да идентифицират нежелана поща, включително честота на отваряне (процентът на изпратените имейли, които са отворени) и честота на кликване (с каква част от отворените имейли е взаимодействано). Въпреки че не са най-важните фактори, те все пак играят ключова роля.

Сегментирането на списъци с имейли по ангажираност е чудесна практика за маркетинговите отдели и бизнеса като цяло, тъй като може да помогне за ефективното насочване на вашите писма. В този случай вие определяте кои контакти са имали най-висок процент на ангажираност с минали имейл кампании и първо изпращате бъдещи имейли до тези хора. Това е лесен начин да избегнете попадането в папката за спам.

Последователни кампании. Поддържането на активна връзка с хората, на които държите, е крайъгълният камък на всяко взаимодействие и имейл маркетингът не е по-различен. Ако изпращате бюлетини или съобщения за продукти спорадично или нередовно, абонатите може да забравят кой сте и защо са се регистрирали да получават имейлите ви.

Редовните, смислени кампании насърчават контактите да очакват вашето съдържание, което в крайна сметка ще повиши процентите ви на отваряне. Разбира се, не бива да се прекалява, защото твърде многото имейли ще са натрапчиви и ще се счетат за спам.

Не купувайте имейл списъци. Купуването на списъци с контакти никога не се препоръчва, тъй като това почти винаги увеличава степента на отпадане. Независимо дали от организатори на търговски изложения, които искат допълнително да осигурят приходи от участниците, или услуга, която предлага подбрани, специфични за индустрията B2B цели, обещанието за незабавен успех от море от непознати е наистина просто примамка.

Контактите в тези имейл списъци не са запознати с компанията и бизнеса ви и е много вероятно да ви маркират като спам. Твърде много обозначения за спам застрашава поставянето на етикет за спам на домейна на организацията. Рисковете от закупуването на имейл списъци надвишават всички възможни плюсове и не си струват.

Използвайте свой собствен домейн. Изпращането на имейли от притежаван домейн е друг лесен начин да избегнете етикет "спам", тъй като легитимира вашия бизнес. Въпреки че безплатните акаунти в Gmail или Yahoo може да са приемливи за лична кореспонденция, професионалните комуникации трябва винаги да идват от фирмен имейл адрес.

Повечето доставчици на уебсайтове могат да интегрират имейли с основни доставчици на услуги като Google, като предлагат рационализиран начин да поддържате връзка с абонатите си, без да активирате аларми за нежелана поща.

Провеждайте A/B тестове. За да определите как имейлите резонират с абонатите, опитайте A/B тестване. Това означава, че изпращате две леко различни версии на един и същи имейл до избрани контакти, като версията, която събере най-голяма ангажираност, печели правото да бъде изпратена до останалите ви контакти. Вариантите, които можете да тествате, включват различни редове за теми, текстови връзки, бутони, призиви за действие, различно разположение на водещото съдържание.

Поканете контактите да актуализират информацията си. Тази на пръв поглед очевидна тактика често се пренебрегва в морето от стратегии за имейл маркетинг, но може да промени света. Както писахме и по-горе, хората се случва да сменят имейл адресите си по различни причини. Съобщение с формуляр за актуализиране на профил ще позволи на абонатите да информират вашата компания за всякакви промени в тяхната информация за контакт, включително техния имейл адрес.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.