14 технологични тенденции в B2B маркетинга тази година (II част)

14 технологични тенденции в B2B маркетинга тази година (II част)

От програмиране, поддържано от изкуствен интелект, до инструменти за проучване в реално време и автоматизирани имейли - технологиите са гръбнакът на съвременните B2B маркетингови кампании. Тези решения позволяват на компаниите да достигнат до по-широка аудитория, по силно персонализирани и нишови начини, които могат да подобрят резултатите и ангажираността.

Forbes обобщава 14 технологични тенденции за 2022 г. и нататък, така че професионалните комуникатори да стават все по-добри.

Първа част на материала можете да прочетете тук!

Маркетингови инструменти за "дълбоко гмуркане"

Инструментите, които осигуряват дълбоко потапяне във всички аспекти на маркетинговата програма, са от решаващо значение в бързо променящата се среда след пандемията. Не можете да разчитате само на това, което винаги е работило за вас. Трябва да проучите всичко - от търсенето и предлагането до продължителността на пътя на продажбите и възвръщаемостта на разходите за реклама. Днешните инструменти надхвърлят ефективността на кампанията и ви дават правилните блокове, с които да изградите по-добра стратегия.

Вземане на решения въз основа на данни

Данните са страхотен мотиватор в маркетинга. Нова технология или тенденция може да изглежда като златен билет за търговците, но данните не лъжат. Когато се използва правилно в B2B, можете да срещнете клиентите си там, където са, в точното време, с правилното послание, което създава връзки и реализации.

Автоматизиран B2B достъп до социалните медии

Оптимизацията на социалните медии е вечнозелена алея за B2B маркетинга. В момента TikTok все още е недостатъчно използван механизъм за достигане до други бизнеси.

Инструменти за проследяване на потенциални клиенти и видимост

В B2B пространството намирането на правилния човек, вземащ решения, е най-ценно. Тези инструменти позволяват на маркетолозите не само да видят откъде идва потенциалното предложение, но и да идентифицират от коя компания може би дори и конкретната роля.

По-персонализирани съобщения

Ще адаптираме съобщения, реклами и съдържание, така че изживяването с марката да стане по-лично. Това е B2B, но в крайна сметка се свежда до човек към човек. Технологията играе голяма роля, както винаги, за да предостави възможностите да се стигне дотам и - което е по-важно, да се съберат необходимите прозрения, за да стане комуникацията по-лична.

Прозрения от платформи за данни за клиенти

Най-големите тенденции в B2B маркетинговата технология са около прозренията за клиентите, включително данни за намерения за индивидуален или фирмен интерес към теми, както и прозрения за пътуването на клиента, събрани от платформи за данни за клиенти.

Персонализирани стратегии за имейл маркетинг

Имейлът все още е един от най-добрите начини за комуникация с B2B аудиторията - без алгоритми, само връзка с конкретния получател. Тази година ще се въвежда още по-ефективна стратегия за имейл маркетинг: персонализиране на имейли, повишаване на визуалния интерес към тези имейли и сегментиране на кампании.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.