Първият магазин на Dirk Bikkembergs в България отвори врати в Paradise Center

Dirk-Bikkembergs-7

Белгийската модна марка Dirk Bikkembergs, която е основоположник на стила Sport Couture или висша спортна мода, отвори първия си магазин у нас в столичния Paradise Center, на бул. „Черни връх“ №100. Върху площ от 120 кв. м., на 1 етаж на търговско – развлекателния комплекс, са разположени най-новите колекции дамско и мъжко облекло на Dirk Bikkembergs, повлияни от единството между чувствеността в модата и силата на спорта. Официалното откриване се състоя на 10 май, в присъствието на известни личности от областта на спорта, артистичните среди и бизнеса.

Новият магазин представя на българската публика най-доброто от белгийската марка, известна със своите модни шоута на стадион Meazza в Милано и в други точки на Европа. Разнообразният асортимент включва както изтънчени и луксозни дрехи и обувки, така и по-ежедневни и удобни предложения за мъже и жени. Всеки детайл е внимателно подбран, за да отрази ценностите и философията на стила, които лежат в основата на Dirk Bikkembergs, съчетавайки спортната елегантност с изискания лукс. Усещането се допълва от динамичния интериорен дизайн, залагащ на стени от мрамор и травертин, декорирани с култови метални емблеми и завеси, дълги до земята, в отличителен тревисто зелен цвят. В допълнение към подовете от фин дървен материал, внимание заслужават и прозрачните стъклени маси върху мраморна основа с формата на футболни топки.

Дирк Бикембергс е белгийски моден дизайнер, а създадената от него едноименна марка намира вдъхновение в единството между чувствеността в модата и силата на спорта. Той е представител на т.нар. „Шесторка от Антверпен” - група авангардни модни дизайнери, които завършват Кралската академия на изкуствата.

Спортът заема централно място в творческата визия на дизайнера, повлияна от поговорката Mens Sana in corpore Sano („Здрав дух в здраво тяло”). Цялата кариера на Дирк Бикембергс е фокусирана върху съвременния човек, който, според дизайнера, е силен, здрав и мъжествен. Когато Дирк Бикембергс представя своето модно шоу на стадион Meazza в Милано, вълнуващото противопоставяне между уникалността в модата и универсалността на футбола ражда нов вид изработено по поръчка спортно облекло - Sport Couture или висша спортна мода.

През 2009 г. дизайнерът отива още по-далеч като създава амбициозен магазин с уникален дизайн в сърцето на Милано. Разположен близо до известната модна част на града - „Златния четириъгълник на модата”, Manzoni 47 предлага изцяло нов начин на пазаруване. Като отражение на начина на живот на съвременния мъж, магазинът представлява изискан апартамент на спортист, оборудван с всякакви удобства. Богата колекция от дрехи, обувки и аксесоари може да бъде открита в спалнята, в оборудвания по поръчка спортен салон, както и на всяко друго място. Заедно с облеклото са разположени и лични предмети, трофеи, снимки и книги, допълвайки усещането за начина на живот на атлета. Тази концепция е заложена във всички бъдещи магазини, бутици и аутлети, открити под марката Dirk Bikkembergs съвместно с най-известните международни партньори.

В началото на 2012 г. южноафриканският моден дизайнер Хамиш Мороу поема ролята на Творчески директор от Дирк Бикемберг, за да контролира и координира дизайна на всички линии на марката. Роденият в Южна Африка и емигрирал в Лондон Хамиш Мороу завършва Кралския колеж по изкуствата като магистър по моден дизайн на мъжко облекло, благодарение на което заема редица позиции в Милано, включително върху колекциите мъжко и дамско облекло за Byblos, под творческото ръководство на Джон Бартлет. През 2000 г. Хамиш се връща в Лондон, за да работи върху своята едноименна линия, която дебютира по време на Седмицата на модата в Лондон през февруари 2011 година. През следващите години той работи за редица международно признати дизайнерски къщи, включително висша мода за Louis Feraud, мъжки облекла за Fendi, както и заедно с Маруся Мандели в Krizia. През 2005 г. Хамиш посвещава своето време за реализацията на лични проекти и завършва първи етап от своето дългогодишно изследване на мода, създадена за космоса и среда с нулева гравитация. Проектът включва кратък филм и предложения за бъдещи облекла, включително „космически деним” и рециклирани спортни облекла. Иновативната му визия включва още използването на нанотехнологии, както и на комбинации от спортни и луксозни материи в облеклата от следващите му колекции. Тя помага на Хамиш да окаже своето влияние върху стила на мъжката и дамска линия на марката Dirk Bikkembergs, допринасяйки за развитието на концепцията Висша спортна мода и акцентирайки още повече върху вечния баланс между елегантност и комфорт, майсторство и новаторство.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.