На 15-ти май, сряда, в Гранд Хотел София ICB-Интерконсулт България (www.icb.bg ) и Майкрософт България организират полудневен семинар за банкови и финансови организации на тема „Как да спечелим битката за клиенти?“. Събитието е фокусирано върху начините за управление на новите комуникационни канали като мобилно банкиране, Интернет и социални мрежи и средствата за привличане и задържане на новата генерация от Интернет потребители.
Съвременните тенденции показват, че все по-голяма част от клиентите на банките комуникират и извършват банкови операции отдалечено, използвайки Интернет или мобилно банкиране. Това поставя пред изпитание традиционния модел на организация в банките, при който по-голямата част от интеракциите с клиента се извършват в банковия клон. За да бъде предпочитан и надежден партньор, на банката са и необходими нови средства и решения, които да извличат и управляват информацията за клиента, като същевременно предоставят адекватно обслужване и предлагат релевантните продукти.
Имено тези аспекти на модерната банка ще разгледа гост-лекторът на събитието Озкан Еренер. Той ще демонстрира нагледно пред аудиторията как със средствата на софтуерната система за управление на клиенти Microsoft Dynamics CRM могат да се реализират успешни маркетингови кампании в Интернет, да се привличат нови клиенти и да се увеличават продажбите при текущите клиенти. Озкан Еренер е управляващ съдружник във Верипарк (www.veripark.com)– компания с над 20 успешни внедрявания на CRM системи във водещи банки в Дубай, Турция и Близкия Изток, която предоставя готови решения базирани на Dynamics CRM за набиране на клиенти и информация през социалните мрежи, управление на Интернет кампании и продажби през мобилния канал.
Милен Манчев, Директор CRM за Южни балкани в Майкрософт, ще представи най-новите тенденции в бизнес решенията от серията Dynamics и ще разкрие визията за развитие на Майкрософт.
ICB-Интерконсулт България, в качеството си на основен партньор на Майкрософт за внедряване на Dynamics CRM в банковия сектор, ще разкрие пред аудиторията някои ценни бизнес и ИТ съвети за успешния старт на един CRM проект, събрани в над 15 годишен опит при имплементацията на банкови системи.
На събитието се очаква да присъстват над 50 представителя на висшия и среден мениджмънт на банковия сектор, банкови консултанти и специалисти в CRM решенията.
За повече информация и регистрация за събитието, може да посетите официалната страница на http://dynamics-crm-event.icb.bg/ .