Българин застава начело на Viber за Централна и Източна Европа

Atanas_Raykov-Copy

Атанас Райков е назначен за Генерален мениджър на Viber за Централна и Източна Европа. Разширяването на бизнеса е част от стратегията на Viber за увеличаване и утвърждаване на  потребителите си в региона като използва специално разработен маркетинг подход. 

В момента Viber има повече от 600 милиона уникални потребители в света. Централна и Източна Европа се нарежда в топ три на регионите в света. „Наблюдаваме изключителен ръст в държавите от Централна и Източна Европа и искаме да надградим постигнатото като въведем локализирана маркетингова стратегия и съдържание за милионите потребители на Viber в региона.”, заяви Марк Харди, Главен маркетингов директор на Viber.  Атанас Райков се присъединява към Viber след 10 години опит, през които той е отговарял за търговската стратегия по отношение на мобилните услуги и услугите с добавена стойност в най-голямата телекомуникационна компания в България. Освен това той има и ключовата му роля за разрастването и затвърждаването на местната екосистема за стартъп бизнеса в страната – с фокус върху мобилните услуги.

В ролята си на Генерален мениджър, Атанас Райков се заема с предизвикателството да разрасне успеха на Viber в Централна и Източна Европа. Първоначално усилията на компанията ще са насочени към България, Гърция, Сърбия и Унгария, водещи пазари от гледна точна на статистика и потенциала за развитие на 27 милионната база от потребители в региона.

Локализирането на съдържанието е важна част от стратегията за разрастване на компанията. Затова Райков ще работи върху създаването на партньорства на местно ниво, които да отговарят на нуждите на местната публика и които да постигнат целта на Viber да предоставя възможност на потребителите си да споделят по най-лесен и достъпен начин положителните моменти в техния живот всеки ден.

„Само за няколко години Viber се утвърди като услуга благодарение на високото качество продукти, които предлага и като марка с приятелско отношение.”, заяви Атанас Райков. „Очаквам да допринеса за увеличаването на популярността на Viber в държавите от Централна и Източна Европа като  работим върху популяризирането на всички функции, които компанията предлага, както и да намеря подходящи партньори, с които да създадем интересни изживявания за местните потребители.”

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.