Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | April 3, 2020

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Пет тенденции в мобилния маркетинг, които да не пропускате – II част

Пет тенденции в мобилния маркетинг, които да не пропускате – II част

Оптимизирането на вашата маркетингова стратегия ще ви даде предимство в достигането на целевите ви клиенти. Вече над 80% от хората използват мобилни устройства за търсене в интернет, затова оптимизирането на вашия бизнес за мобилно търсене и привличане на клиенти е по-важно от всякога.

Само през 2019 г. разходите за реклама за мобилно търсене надвишиха 28 млрд. долара, което е приблизително 72% от всички разходи за цифрови реклами, пише онлайн изданието business.com.

Оптимизирането за мобилни устройства е и сред най-важните фактори за класиране в резултатите от търсене в Google. Резолюцията на екрана, дизайнът – има още много възможности за подобряване на мобилния маркетинг. Ето няколко области от вашата мобилна маркетингова стратегия, които да обмислите и да подобрите.

Първа част на материала можете да видите тук

Използвайте видео

Потребителите на мобилни устройства ежедневно гледат видео съдържание и бизнесите забелязаха това. Над 80% от търговците оптимизират видеоклипове, публикувани в социалните мрежи, за гледане на мобилни устройства. Cisco прогнозира, че през 2021 г. над 75% от трафика на мобилни данни ще идва от видеоклипове.

Ако искате да използвате силата на видеото за вашите мобилни потребители, внимавайте, че спазвате няколко принципа. Осигурете стойност, като същевременно и призовавате към действие. Общо 84% от потребителите твърдят, че са закупили продукт или услуга след гледане на видео. Улавянето на перфектния баланс на ангажираност чрез интегриране на забавно, информативно и убеждаващо съдържание може да даде тласък на продажбите. Ползвайте субтитри, защото повечето хора гледат видео с изключен звук, тъй като са в движение. Нека клиповете са кратки и привлекателни предвид множеството фактори, които разсейват потребителите.

Видеоклипът може да е акцент в презентация, да се ползва пред потенциални инвеститори, също и за затваряне на сделка, стига да е достатъчно интересен и да задържи вниманието на хората и да ги информира.

Разработете приложения

Не създавайте приложения, ако те не предоставят повече стойност и не подобряват цялостното потребителско изживяване. Компаниите, които обикновено се представят добре с мобилни приложения, са консултантски фирми, ресторанти, здравни организации, фитнеси, SaaS компании.

Фирмите, които интегрират мобилните приложения в своята маркетингова стратегия, разбират, че използването на този канал им дава възможност да увеличат преходите от първа линия, подобрят лекотата на използване от клиента, увеличат лоялността и ангажираността на потребителите към марката.

През 2020 г. брутните приходи в индустрията за мобилни приложения ще надхвърлят 189 милиарда долара, показват различни прогнози. Въпреки че много потребители все още предпочитат да правят покупки в магазина и на уебсайтове, 25% от компаниите съобщават, че мобилното приложение в момента е канал, който използват за генериране на продажби. (

Прегърнете обогатената реалност

Глобалният пазар на обогатена реалност ще нарасне с близо 77 милиарда долара от 2020 г. до 2024 г. За разлика от виртуалната реалност, която е симулирано преживяване на реалния свят, AR позволява наслагване на цифрово генерирани образи в реалния свят и така създава композитен изглед.

Големите търговци на дребно като Lowe изглежда осъзнават силата на технологията и позволяват на клиентите да видят как ще изглеждат техни продукти в домовете им, като използват потребителско приложение. Warby Parker, компания, която продава очила с рецепта, също комбинира AR с картографиране на лица, за да позволи на клиентите да пробват очила виртуално.

Преди да разработите приложение, задължително си изяснете дали то ще добави повече стойност за вашите потребители и доколко ще помогне на вашата компания да генерира повече продажби.

Предвид развитието на рекламните платформи и потребителите, които силно предпочитат използването на мобилни устройства, оптимизирането на вашата маркетингова стратегия ще ви даде предимство в достигането до целевите ви клиенти.

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.