Как да избегнете ненужни разходи при стартиране на собствен онлайн магазин?

online-shopping-Pixabay

Стартирането на собствена платформа за онлайн търговия е вълнуващо начинание, но постигането на печалба може да се окаже по-предизвикателно от очакваното. Като се започне от „фината настройка“ на дигиталната маркетингова стратегия и се стигне до намирането на партньори, има няколко инвестиции, които е необходимо да направите, за да привлечете клиенти.

Ако не подходите внимателно разходите, свързани с тези основни дейности, могат да нараснат главоломно, предупреждава онлайн изданието entrepreneur.com. А последното нещо, от което се нуждаете, е да губите пари преди дори да сте реализирали първата си продажба.

В действителност много от разходите, които се правят за новите електронни магазини, могат да бъдат намалени или елиминирани изцяло. Ето и няколко изненадващо прости начини за това.

Обмислете добре инвентара си

Най-важното при откриването на онлайн магазин е насочването към правилните клиенти. За да постигнете по-добра реализация, трябва да си изберете ниша. Затова е важно да помислите кои сте, какви са продуктите ви, как привличат публиката.

За да развиете истински собствената си ниша, не бива да се опитвате да бъдете всички неща на всички хора. Това означава внимателно да оформите продуктовата си линия. Много от най-успешните магазини за електронна търговия намират за много по-лесно да ограничат видовете продукти, които продават онлайн. Това улеснява насочването към конкретна аудитория.

Използвайте безплатни инструменти

На пръв поглед има безброй инструменти, предназначени да ви помогнат да привличате клиенти. Не всички маркетингови инструменти изискват големи финансови инвестиции и това е добра новина.

Много от водещите доставчици на маркетингови инструменти, като HubSpot CRM и Mailchimp, разполагат с безплатни платформи за по-малки магазини за електронна търговия. С тях можете да получите достъп до основна помощ за маркетинг и управление на магазините. Така единствената по-сериозна инвестиция необходима за растежа на електронната търговия, ще бъде вашето време.

Внимавайте с опаковките

Разходите за опаковки и други маркетингови добавки могат много бързо да се увеличат. Те са обичайни в традиционната търговска среда, те рядко са жизненоважни за електронната търговия.

Складов партньор

Много предприемачи в електронната търговия избират да работят чрез Amazon. И защо не всъщност? Като един от най-големите пазари на електронна търговия в света Amazon предоставя множество ресурси за бъдещи собственици на магазини, включително и доверие заради това, че са партньори на компанията.

Имайте предвид обаче месечните такси за съхранение на продуктите ви. Колкото и да не ви се вярва, Amazon не винаги е най-удачният избор. Затова се огледайте и за други потенциални партньори, които биха събирали по-ниски такси.

Не забравяйте данъците

Дори когато продавате продуктите си изключително в дигитална среда, дължите данъци. Пренебрегването на този аспект може да доведе до много проблеми. Уверете се, че сте напълно наясно с всички данъчни разпоредби, които биха могли да засегнат бизнеса.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.