Изпълнителният директор на DHL Джон Пиърсън коментира, че страната ни е много важна и се превръща в регионален център за Балканите.
"Нашата стратегия включва три основни принципа - целта ни да сме предпочитан доставчик, работодател и инвестиция за нашите външни партньори".
Българският офис е един от най-големите в региона с персонал над 350 души, обслужващи над 10 000 корп0ративни и частни клиенти. Годишният брой на пратките на българския бизнес е 330 00.
Снежина Казакова се похвали, че дневно се изпращат по 4-5000 пратки, а наскоро е обработена и 10 милионната пратка. Ръстът на компанията през 2011 г. (в пратки) е над 12%.
DHL, част от групата на Deutschie Post DHL, е с най-обширната дейност.
Компанията планира да осъществи редица инвестиции в бизнесаси в България, включително обучение на кадри и подновяване на автомобилния парк, като този глобален проект, наречен GoGreen, цели намаляване на въглеродния отпечатък с 30% до 2020 г.
В Европа DHL има 38% от пазара, а на международния пазар 30%, а годишните приходи на групата за 2010 г. са 51 млрд. евро.