Мобилните телефони са единствената медия, чието използване хората по света не намаляват.
Като цяло хората прекарват все по-малко време с медии, според данни на GWI, цитирани от Emarketer.
През първата половина на тази година хората са прекарвали средно по 3 часа и 48 минути на мобилно устройство - без промяна спрямо година по-рано, според данните.
Същевременно времето, прекарано на десктоп устройство/лаптоп спада от 2 часа и 52 минути на средно 2 часа и 50 минути, или с 1,2%, според статистиката.
Времето, прекарано в приложения за социални съобщения, се свива с 3,4% до 2 часа и 20 минути от 2 часа и 25 минути.
Времето, което хората прекарват пред традиционната телевизия, намалява с 4,5% до 1 час и 45 минути от 1 час 50 минути, а в стрийминг на музика - също с 4,5% до 1 час и 25 минути от 1 час и 29 минути.
С малко над 6% спада времето, прекарано в играене на игри - до 1 час и 2 минути от 1 час и 6 минути.
Най-много спада времето, което хората прекарват с принт медии - с близо 11% до 41 минути от 46 минути.
С изключение на печатната преса, спадовете все пак не са чак толкова големи, че да се налага преразпределяне на рекламните бюджети. Хората продължават да прекарват най-много време с мобилни устройства, което ще отбележи стабилен ръст на разходите за реклама в световен мащаб през следващата година от 12,3%, за да достигне общо 561,04 милиарда долара, според прогнозата на Emarketer.
Маркетолозите могат да използват тази диаграма, за да обосноват разходите за мобилна реклама, да подчертаят важността на приоритизирането на цифровите формати или да сравнят общото разпределение на медийния бюджет за 2025 г.