Бранд репутация: Как да защитите най-ценния си актив (II част)

Бранд репутация: Как да защитите най-ценния си актив (II част)

Дали за вашия бизнес има отрицателни отзиви онлайн? Ставал ли е бизнесът ви жертва на фишинг атака? Публикуват ли потребители на социални медии или бивши служители неблагоприятни преживявания?

За съжаление, дори един вреден инцидент може да причини щети на вашия бизнес. Ако не се справите с последствията, ситуацията може да стане още по-лоша, пише business.com.

В очите на потребителите вашата марка е това, което сте. Въпреки че брандът е нематериален актив, той е най-ценният актив на бизнеса. Ако не защитите репутацията на марката си, вашият авторитет, бизнес растеж и способност за привличане на капитал ще пострадат.

Тенденциите в индустрията идват и си отиват, но това, което се публикува онлайн за вашата компания, може да ви преследва завинаги. Следвайте най-добрите практики за управление на репутацията и предприемайте проактивни стъпки, за да демонстрирате възможно най-добро публично лице.

Повечето от нас знаят, че всичко, което кажем или направим, може да се окаже онлайн. Има многобройни примери за злополуки с включени микрофони, злощастни партита, заснети на видео, и опити за сеене на разногласия за забавление или отплата.

Медията обобщава осем начина, по които да управлявате успешно своята онлайн репутация.

Вижте първа част на материала тук

Наблюдавайте цифровия си отпечатък

Цифровият отпечатък проследява ключови показатели, включително показатели за социални медии, за резки промени, които могат да бъдат свързани с негативна публичност. Вашите табла за управление на Google Анализ и администраторски уеб хостинг показват пикове в трафика и ви помагат да анализирате възходящи или низходящи тенденции.

Тъй като навременността е важна, използвайте инструменти, които предоставят известия в реално време, когато хората ви споменават онлайн, включително Google Alerts, Social Mention и Semrush.

Защитете вашата поверителност и мрежи

Нищо не може да компрометира един бранд толкова бързо, колкото пробив в сигурността и поверителността, който излага на риск данните на клиентите. Можете да защитите бизнеса си от пробиви на данни и да предотвратите проникване в мрежата, като обучавате служителите относно мерки за сигурност, които намаляват инцидентите с човешки грешки.

Използвайте сигурни хостинг платформи, които предлагат криптиране и защита от течове. Ограничете достъпа чрез силно криптиране и затегнете контрола. Поддържайте всички устройства, софтуер и мрежи актуални.

Събирайте социални доказателства

Потребителите са по-склонни да слушат препоръки или предупреждения за продукти и услуги от приятели, отколкото от платени говорители или реклами. Органичната реклама от уста на уста се нарича социално доказателство. От решаващо значение е да изградите социално доказателство за вашата марка или компания, за да насърчите доверието.

Ангажирайте доверени и популярни лица с влияние, за да рекламирате вашата марка. Осигурете най-доброто обслужване на клиентите. Насърчавайте социални харесвания, коментари и споделяния. Активирайте и насърчавайте посланиците на марката, които ще разпространяват информация за бранда ви.

Проектирайте уебсайта си с оглед на потребителското изживяване

Вашият уебсайт често е първото взаимодействие, което имате с вашата аудитория. Уверете се, че дизайнът на вашия бизнес уебсайт дава приоритет на сигурността и потребителското изживяване. Отличното потребителско изживяване привлича повече посетители и ги задържа по-дълго време на сайта.

Отличното потребителско изживяване освен това увеличава вероятността потребителите да се върнат и помага за повишаване на класирането на вашия уебсайт в резултатите от търсене.

Дизайнът на уебсайта ви трябва да е изчистен и лесен за навигиране. Вашият уебсайт трябва да съдържа полезно, подходящо съдържание и връзки, а процесът на плащане трябва да бъде сигурен, бърз и безпроблемен. Изберете надеждна хостинг услуга с висок процент на непрекъсната работа и използвайте мрежа за доставка на съдържание, за да подобрите скоростта и производителността.

Подхождайте лично към потенциалните си клиенти

В ерата на AI и други технологии за машинно обучение взаимодействието между хората може да се загуби. Използвайте усъвършенствани технологии, за да рационализирате основните функции. Така освобождавате персонала си да се съсредоточи върху персонализирано обслужване и справяне с по-сложни проблеми на клиента.

Пишете на клиентите си лични имейли, предложете им специални отстъпки, създайте програми за лоялност, изпращайте картички за празници и поздравления за рождени дни.

Едно лошо взаимодействие може да опетни вашата марка завинаги. С толкова много онлайн конкуренция и толкова много налични платформи, изчистването на дезинформация или отрицателни отзиви може да се превърне в работа на пълен работен ден.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.