„Трансформиране на бизнеса – дигиталната реалност 3.0” – трансформации и тенденции 08.11.2016

„Трансформиране на бизнеса – дигиталната реалност 3.0” – трансформации и тенденции 08.11.2016

"Трансформиране на бизнеса - дигиталната реалност 3.0" - трансформации и тенденции

Кога?: 8 Ноември 2016 г.

Къде?: Хотел София Балкан /Шератон/

Програма

09:00 - 09:30 Регистрация и Кафе

09:30 - 09:40 Добре дошли! Надя Гогова, Управител, сп. ENTERPRISE

09:40 - 10:20 Тенденции в дигитализацията. Във фокуса секторите retail, телекоми, финанси и фармация. Intranet - вътрешната дигитализация в една компания - Христо Христов, Изпълнителен директор Net Info

10:20 - 11:20 Дигитализиране на физически бизнеси- добри практики, добри бизнес модели:

Case study, Юлиян Влахов, Директор на управление "Алтернативни канали" на УниКредит Булбанк

Case study, Александър Григоров, "Продуктов и интернет-маркетинг мениджър" Toyota Balkans

Case study, д-р Петър Велев Собственик, Екофарм ЕООД

Case study, Eмил Илиев, Ръководител дигитални проекти ИКЕА

11:20 - 11:40 Кафе пауза

11:40 - 12:10 Как да трансформираме успешно своята маркетинг стратегия с помощта на "Big Data"? Примери от практиката в Progress.-Зоран Арсовски, Progress/ Telerik/

12:10 - 12:40 Предизвикателствата при дигиталната трансформация за дигиталния маркетинг. Как да планираме стъпките и да надграждаме постигнатото. Case studies за клиенти на Xplora. -Георги Малчев, Управляващ партньор, Xplora

12:40 - 13:00 Изводи, коментари и закриване

13:00-13:45 Коктейл, възможности за networking

13:45- 15:30 Workshop - Модератори - Александър Марков, съдружник, Xplora.bg и Ленко Йорданов, Digital Manager, Xplora.bg

13:45- 14:30 Workshop I част: Фаза 0 за вашия дигитален маркетинг: Как да оцените как дигиталният маркетиг може да ви помогне да постигате вашите маркетинг и бизнес цели? Полезни инструменти, които да ползвате за анализ на вашите дигитален маркетинг и на вашите конкуренти. Как да убедим нашите колеги и ръководители в нашите изводи?

14:30- 15:15 Практически workshop II част: Как да се впишат реалните маркетинг цели в текущия и в бъдещия дигитален маркетинг на компанията. Залагане на конкретни дейности за вашата Фаза 0. Залагане на milestones и на цели след вашата Фаза 0.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.