26 февруари 2019, Интерпред, зала "София"
Програма
9.00 - 9.30 Регистрация и кафе с Baristo
9.30 Официално откриване: Надя Гогова, Управляващ партньор, сп. ENTERPRISE
ПАНЕЛ 1 ПАЗАРА - данни, анализи и тенденции
9.30 - 10.00 "Еволюция на FMCG пазара - новите тенденции в търсенето и предлагането", Нели Върбанова, Client Sales and Services Executive, Nielsen България
10.00 - 10.20 "Българският потребител във виртуалния магазин", Добромир Живков, Управител, Мarket Links
10.20 - 10.40 "Тенденциите в пазара на бързо-оборотни стоки и Потребителското поведение" Весела Калчишкова, Director Consumer Panel Services Consumer Experiences, GFK България
10.40 - 11.00 Кафе пауза с Baristo
ПАНЕЛ 2. Retail # 4.0 - бъдещето и голямата трансформация
11.00 - 11.20 "Бъдещето на ритейл сектора и ролята на технологиите" - Сава Ахмаков, Client Service Director, proоf. , член на IAB България
11.20 - 11.40 "Дигитален маркетинг - какво, как и защо да проследяваме, за да сме в крак с днешния потребител", Симона Йорданова, Middle Project Manager, Netpeak България
11.40 - 12.00 "Как да управляваме # марките си в дигиталната ера?", Мартин Войнов, Мениджър дигитален маркетинг, Загорка АД
12.00 - 12.10 Кафе пауза с Baristo
ПАНЕЛ 3. Добри дигитални практики от бизнеса
12.10 - 12.30 Case study: "Изграждането на мултифункционални платформи и начинът, по който променят ритейл бизнеса", Миалена Халваджийска-Видекова Digital Commerce Manager, Кока-Кола България
12.30 - 12.50 Case study, Мирослава Станева, Mаркетинг мениджър, Сладкарници "Неделя"
12.50 - 13.00 Време за въпроси и дискусия с лекторите
13.00 - 14:00 Обяд и възможности за нетуъркинг
ПАНЕЛ 4. Мастър клас - практическа част
14.00 - 15.00 I част: Тема "5 ефективни онлайн тактики за Ритейл бизнеса през 2019г.
Модератор: Петър Владимиров, Client Service Director & Partner в дигитална агенция Interactive Share, член на IAB България
15.00- 16.00 II част: Тема: "Успешни търговци при криза - типове, проучване и най- добри практики"
Модератор: Явор Янкулов, PhD, Мениджър обучения, e-training.bg