28 Maрт 2019, Интерпред, зала "София"
Програма
9.00 - 9.30 Регистрация и кафе с Baristo
9.30 Официално откриване: Надя Гогова, Управляващ партньор, сп. ENTERPRISE
ПАНЕЛ 1 ПАЗАР и тенденции
9.30 - 10.00 "Фармацевтичният пазар и тендеции - европейски и регионален поглед 2018-2019", Ирена Тонева, Supplier Relationship Manager IMS Health/IQVIA
10.00 - 10.20 "Здравословното пазаруване или как потребителите се ориентират към по-здравословни продукти", Ангелос Георгиу , Retailer Services Group Account Manager, Nielsen
10.20 - 10.40 Дигиталните тенденции за фармацевтичният бранш 2019-2020",
Николай Новодран, Project Manager at Netpeak Bulgaria, член на IAB България
10.40 - 11.00 "Самолечението - нагласи и практики", Станислава Чипова, Директор "Пазарни проучвания", Market Links
11.00 - 11.20 Кафе пауза с Baristo
ПАНЕЛ 2. Digital transformation & Innovation 4.0- фармация и здравеопазване на бъдещето чрез дигитални и технологичните решения
11.20 - 11.40 "Иновации във фармацевтичната индустрия, ново поколение", Д-р Лиза Бонадона, Генерален мениджър ГлаксоСмитКлайн България
11.40 - 12.00 "Новите технологии в здравеопазването", Калин Костов, Основател на приложението МedicHome
12.00 - 12.20 "Бъдещето на онлайн пазаруването - фармация- аптечен пазар", Николай Костов, Председател, Асоциация на собствениците на аптеки, Собственик и основател, аптеки Ремедиум
12.30 - 13.30 Обяд и възможности за нетуъркинг
ПАНЕЛ 3. Бизнесът и здравеопазването - добри дигитални практики
13.30 - 13.50 Case study: "Фокус върху пациента чрез иновативни дигитални подходи", Деян Попов, Commercial Excellence Manager , Astra Zeneca
13.50 - 14.10 Case Study: "Технологични иновации в медицинската практика - MR-TRUS Fusion", д-р Георги Георгиев, Hill Clinic
14.10 - 14:30 Кафе пауза с Baristo
ПАНЕЛ 4. Тематичен workshop- практическа част
14.30 - 15.30 Модератор: Мартин Попов, Генерален мениджър на дигитална агенция Interactive- share
Тема: "Тенденции и практични примери как да използваме социалните мрежи за нашият бранд"